Πόσο συχνά χρησιμοποιείτε το smartphone ή το tablet σας κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού; Η τελευταία έρευνα του eMarketer αποδεικνύει ότι οι ταξιδιώτες αποτελούν ένα σημαντικό μέρος του συνολικού πληθυσμού που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές συσκευές τελευταίας τεχνολογίας.
Αυτό δίνει την ευκαιρία στις εμπορικές εταιρείες να προσεγγίζουν τους πελάτες τους συνεχώς κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Παρόλα αυτά ο χρόνος που δαπανάται online κατά την πτήση παραμένει άγνωστος, παρά το γεγονός ότι οι ταξιδιώτες κάνουν κάθε δυνατή προσπάθεια να παραμείνουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διάρκεια μιας πτήσης. Τα κινητά τηλέφωνα αποτελούν σταθερή «παρέα» για έναν ταξιδιώτη.
Η Prosper Mobile Insights ρώτησε ιδιοκτήτες smartphone και tablet στις ΗΠΑ και διαπίστωσε ότι τον Μάρτιο του 2012 το συντρηπτικό ποσοστό του 98% πήρε μαζί στις διακοπές του το κινητό του τηλέφωνα. Περίπου οι τέσσερις στους πέντε μάλιστα δήλωσαν ότι χρησιμοποιούσαν τη συσκευή τους συνέχεια. Σύμφωνα με έρευνα για το 2012 πάνω από τέσσερις στους πέντε ταξιδιώτες που ρωτήθηκαν χρησιμοποίησαν το κινητό τους κάτα τη διάρκεια της πτήσης και δύο στους πέντε χρησιμοποιήσαν φορητούς υπολογιστές και tablets.
Στην ετήσια έρευνα του TripAdvisor το 37% των ερωτηθέντων θεωρεί το tablet αναγκαίο κατά τη διάρκεια της πτήσης, ποσοστό που αυξήθηκε κατά 5% σε σχέση με πέρσι. Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (ΙΑΤΑ) υπολόγισε ότι οι αεροπορικές εταιρείες αναμένεται να μεταφέρουν περίπου 3,13 δισεκατομμύρια επιβάτες σε όλο τον κόσμο το 2013. Οι ταξιδιώτες προσφέρουν λοιπόν στις αεροπορικές εταιρείες και στις εμπορικές μια άνευ προηγουμένου ευκαιρία να να επωφεληθούν από ένα μαζικό κοινό, που ταξιδεύει με αεροπλάνο.
Οι υπηρεσίες ασύρματου ίντερνετ όμως απέχουν πολύ από το να χαρακτηριστούν επαρκείς. Πολλές είναι οι εταιρείες που άρχισαν να αξιολογούν διαφορετικά τον τομέα του διαδικτύου. Για παράδειγμα η αεροπορική εταιρεία United Airlines θα παρέχει υπηρεσίες wi-fi σε πάνω από 300 αεροσκάφη, ενώ αναμένεται και η δυνατότητα live προγράμματος τηλεόρασης.
Οι οθόνες των τηλεοράσεων θα μπορούσαν να φιλοξενούν διαφημίσεις προϊόντων σε βίντεο, αφού είναι αποδεδειγμένο ότι πολλοί ταξιδιώτες συνδυάζουν τα ταξίδια τους με τα ψώνια.