H Suzuki έδωσε στη δημοσιότητα το τρίτο βίντεο από την επιστροφή της στο θίασο του MotoGP το 2015. Έτσι οι εργοστασιακές ομάδες γίνονται πια τέσσερις, μαζί με τις Ducati, Honda και Yamaha.
Η Suzuki στο βίντεο παρουσιάζει κάποια σημεία από την εξέλιξη της Suzuki XRH-1 κατά τις δοκιμές στην πίστα της Βαρκελώνης και της Αραγονίας το 2013.
Ήταν η πρώτη φορά που η μοτοσυκλέτα εμφανίστηκε με εργοστασιακά χρώματα στο κοινό, ενώ σημείωσε και ανταγωνιστικούς χρόνους στα χέρια του Randy De Puniet. Ο γάλλος οδηγός έχει επιλεγεί για το ρόλο του οδηγού εξέλιξης της συγκεκριμένης μοτοσυκλέτας.
Οι φωτογραφίες είναι από την παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στην έκθεση του Μιλάνου τον περασμένο Νοέμβριο, ενώ στη συνέχεια παρουσιάζουμε και τα δύο προηγούμενα βίντεο της Suzuki με εικόνες από τις πρώτες της δοκιμές. Από το Ryuyo της Ιαπωνίας το πρώτο, και το Motegi το δεύτερο.
Η πρόκληση για την εταιρεία είναι εξαιρετικά μεγάλη καθώς με την απουσία της από το θεσμό έχει να καλύψει σημαντικό έδαφος στην εξέλιξη. Επιπλέον η επιλογή κινητήρα με διάταξη των τεσσάρων κυλίνδρων σε σειρά έναντι του V4 που χρησιμοποιούσε στο παρελθόν, κάνει ακόμη πιο δύσκολη τη σύνθεση της μοτοσυκλέτας.
Ουσιαστικά ξεκινά από μηδενική βάση χτίζοντας τη μοτοσυκλέτα από την αρχή. Με δυσκολότερο το κομμάτι της κατανάλωσης σε συνδυασμό με την απόδοση, η Suzuki έχει αρκετό δρόμο στην εξέλιξη ώστε να πιάσει τα επίπεδα του ανταγωνισμού στο θέμα αυτό, τον μεγάλο πονοκέφαλο των τμημάτων εξέλιξης όλων των κατασκευαστών στο MotoGP.
Αυτός ήταν και ο λόγος άλλωστε που η πλήρης εμπλοκή της πήγε ένα χρόνο πίσω, από το 2014 όπως είχε ανακοινωθεί αρχικά, στο 2015, οπότε και πιστεύει ότι θα είναι έτοιμη. Ωστόσο δεν αποκλείεται η συμμετοχή σε κάποιους αγώνες μέσα στο 2014, αν η εταιρεία αισθανθεί ότι είναι ανταγωνιστική, ώστε να μετρήσει τις δυνάμεις της σε πραγματικές συνθήκες.
Episode 3 – Βαρκελώνη και Αραγονία, με οδηγό τον Randy de Puniet…
Episode 2 – Motegi, με οδηγό τον Randy de Puniet…
Episode 1 – Ryuyo, με οδηγό τον Nobuatsu Aoki…