Η νέα street naked της Suzuki έχει 250 κυβικά, ακούει στο όνομα Inazuma 250 και έχει μεγάλες φιλοδοξίες. Μια μικρή μοτοσικλέτα με δικύλινδρο κινητήρα, χαμηλό βάρος και ολίγα ηλεκτρονικά συστήματα που στόχο έχει να συνδυάσει την πρακτικότητα, τις επιδόσεις και την οικονομία.
Inazuma στα ιαπωνικά σημαίνει «ο κεραυνός που χτυπά μέσα στην καταιγίδα» και ο συνειρμός είναι –σχεδόν- αυτός που επιθυμεί η Suzuki. Ως «καταιγίδα» μπορούμε να εκλάβουμε τον καταιγισμό νέων μοντέλων στην κατηγορία (Kawasaki, Honda, Yamaha, KTM, Bajaj), όπου η εταιρεία του Hamamatsu έρχεται να ρίξει έναν ακόμη «κεραυνό», με τη δική της υπογραφή και άποψη. Υπόσχεται μια νέα, πιο πρακτική αλλά και πιο συναρπαστική καθημερινότητα.
Η μοτοσυκλέτα είναι μικρή μόνο κατ’ όνομα ενώ συνδυάζει ποιότητα κατασκευής, απόδοση και οικονομία σε ένα σύνολο που παραπέμπει στη ναυαρχίδα της Suzuki, την επιβλητική B-King. Ο 2κύλινδρος υδρόψυκτος κινητήρας έχει τροφοδοσία άμεσου ψεκασμού, 6τάχυτο κιβώτιο, και εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης ρύπων.
Με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (SOHC), στόχο έχει τις «γεμάτες» χαμηλές και μεσαίες στροφές, στο εύρος που κυρίως θα κινείται κατά τη μετακίνηση εντός των τειχών.
Η μέγιστη ιπποδύναμη των 24,5 ίππων αποδίδεται στις 8.500 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει στα 2,24 kgm στις 6.500 σ.α.λ, τιμές ικανοποιητικές για την κατηγορία. Το ρεζερβουάρ χωρά 13,3 λίτρα με στόχο αυτονομία πάνω από τα 250 χιλιόμετρα.
Οι compact διαστάσεις γίνονται σύμμαχος στην κίνηση μέσα στην πόλη, ενώ το σχετικά χαμηλό βάρος των 182 κιλών και η χαμηλή θέση οδήγησης (780 mm), διευκολύνουν τον αναβάτη στο χειρισμό.
Ο πινάκας οργάνων έχει κεντρικά τοποθετημένο αναλογικό στροφόμετρο και το ψηφιακό ταχύμετρο, περιλαμβάνει οθόνη LCD με οδόμετρο, διπλό μερικό χιλιομετρητή, ρολόι, στάθμη καυσίμου, καθώς και ξεχωριστή ρυθμιζόμενη λειτουργία παρακολούθησης του προγράμματος συντήρησης.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει να ειδοποιείται αυτόματα για επικείμενο service σε διάστημα 500 – 5.000 χιλιόμετρων, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η μακροζωία και η καλή λειτουργία της μοτοσυκλέτας.
Ξεχωριστή θέση στον πίνακα οργάνων έχει και η ψηφιακή ένδειξη σχέσης στο κιβώτιο, ενώ -για πρώτη φορά σε αυτή την κατηγορία κυβισμού εμφανίζεται μια απλή παραλλαγή των «προγραμμάτων» λειτουργίας του κινητήρα που συναντάμε σε μεγάλες μοτοσυκλέτες.
Δεν αλλάζει η απόδοση του κινητήρα με αυτή, απλά μία ρυθμιζόμενη ένδειξη στροφών κινητήρα (shift light), ειδοποιεί τον οδηγό για αλλαγή σχέσης, ώστε να ανταποκρίνεται σε τρεις προεπιλεγμένες λειτουργίες, Normal, Eco και Sport.
Φορά τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και υδραυλικά δισκόφρενα εμπρός και πίσω ενώ διατίθεται στην τιμή των 3.995 ευρώ και σε δύο χρωματισμούς, μαύρο και κόκκινο.
Συνοδεύεται από μία πλούσια γκάμα αξεσουάρ για όσους θέλουν να διαμορφώσουν το χαρακτήρα σύμφωνα με τις αισθητικές και μεταφορικές ανάγκες τους.
Τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του Inazuma GW250 είναι:
Tύπος κινητήρα: 4χρονος, 2κύλινδρος, υδρόψυκτος, SOHC
Κυβικά: 248 cc
Μέγιστη ιπποδύναμη: 24,5 @ 8.500 rpm
Μέγιστη ροπή: 2,24 kgm @ 6.500 rpm
Διάμετρος / Διαδρομή (mm): 53,5 x 55,2
Συμπίεση: 11,5:1
Κιβώτιο ταχυτήτων: 6 ταχύτητες
Καύσιμο: Βενζίνη
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Συμπλέκτης: Υγρού τύπου
Σύστημα ψύξης: Υδρόψυξη
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ σε mm): 2.145 / 760 / 1.075
Μεταξόνιο: 1.430 mm
Ύψος σέλας: 780 mm
Βάρος: 182 kg
Σύστημα εκκίνησης : μίζα
Μπαταρία: 12V επαναφορτιζόμενη
Ρεζερβουάρ: 13,3 lt
Ανάρτηση εμπρός: Τηλεσκοπικό πιρούνι, αμορτισέρ λαδιού
Ανάρτηση πίσω: Ψαλίδι, αμορτισέρ λαδιού, ρυθμιζόμενο ελατήριο
Τροχοί: Αλουμινίου 17’’
Ελαστικό εμπρός: 110/80-17M/C 57H
Ελαστικό πίσω: 140/70-17M/C 66H
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δισκόφρενο/Δισκόφρενο
Δείτε και το promo βίντεο του νέου μοντέλου της Suzuki…