O Κερκυραίος Βασίλης Κορωνάκης εντυπωσίασε στην Ολλανδική πίστα του Assen, κερδίζοντας και τους δύο αγώνες (Σαββάτο-Κυριακή) στο Ενιαίο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων – Adac Junior Cup με μοτοσυκλέτες ΚΤΜ RC390.
Ο Έλληνας οδηγός εκκινούσε από την 2η σειρά της εκκίνησης, αφού την Παρασκευή είχε πάρει την 6η θέση στις Κατατακτήριες Δοκιμές σε μια πίστα όπου οδηγούσε για πρώτη φορά!
Η εκκίνηση του ήταν εκρηκτική στην βρεγμένη πίστα και αμέσως έκανε διαφορά από τους υπόλοιπους οδηγούς. Στο τέλος του πρώτου γύρου η διαφορά ήταν 5”, στον δεύτερο γύρο 10” και από κει και πέρα με στρατηγική απλά κράτησε αυτήν την τεράστια διαφορά για θεσμό ενιαίου, μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. Να σημειώσουμε ότι οι 35 οδηγοί που συμμετείχαν στον Αγώνα προέρχονται από 8 διαφορετικά κράτη.
Μετά την επιτυχία του Σαββάτου που μπορούσε να θεωρηθεί ιδιαίτερη καθώς έγινε υπό συνεχόμενη βροχή σε εξαιρετικά ολισθηρές συνθήκες, υπήρχε η απορία για το τί μπορεί να καταφέρει και σε στεγνή πίστα.
Όμως ο Βασίλης Κορωνάκης έφτασε στη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο Assen, αυτή τη φορά δίνοντας σκληρές μάχες για την οριακή τελικά επικράτηση.
Σε μια τριπλή μάχη που διήρκησε ως και τον τελευταίο γύρο, ο Κορωνάκης πάλεψε με όλες του τις δυνάμεις για αυτή τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στο θεσμό του ADAC Junior Cup KTM.
Ο Έλληνας αναβάτης τα κατάφερε οδηγώντας οριακά την KTM RC390 του, δείχνοντας σε όλους ότι η νίκη στο βρεγμένο κάθε άλλο παρά τυχαία ήταν.
Από την πρώτη στροφή ο Κορωνάκης οδηγούσε και τον 2ο αγώνα, ενώ στη συνέχεια έπρεπε να δώσει δυνατές μάχες για να κρατήσει τη θέση του. Στον διάρκειας 10 γύρων αγώνα έδωσε μια πολύ δυνατή μάχη με τους Meuffels και Merckelbagh για την νίκη, νικώντας και τους δύο πραγματικά στο νήμα!
Ο τερματισμός τον βρήκε στην κορυφή με μόλις 0.060sec διαφορά από τον 2ο Meuffels, ενώ ο 3ος Merckelbagh τερμάτισε μόλις 0.150sec πίσω! Οι υπόλοιποι αναβάτες που βρέθηκαν στην οκτάδα ήταν από ένα έως δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Βασίλη, δείγμα του πολύ υψηλού ανταγωνισμού που επικρατεί σε αγώνες κυπέλλου με ίδιες μοτοσυκλέτες.
Το αποτέλεσμα είναι οτι ο 19χρονος Κερκυραίος πήρε δύο εμφατικές νίκες μπροστά στο Ολλανδικό κοινό, σε μια δύσκολη και τεχνική πίστα όπως αυτή του Assen.
Ο Βασίλης Κορωνάκης εντυπωσίασε τους οργανωτές του Αγώνα που έγινε μαζί με το πολύ γνωστό Βρετανικό Πρωτάθλημα Superbike, το BSB και ήδη έχει δεχθεί κάποιες προτάσεις για να συμμετάσχει στο θεσμό και την επόμενη χρονιά! Φυσικά για τη χώρα μας ήταν μια μεγάλη τιμή το να ανέβει και σήμερα, όπως και χθες στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου!
«Σήμερα ο αγώνας ήταν ξεχωριστός και χρειάστηκε να δώσω μεγάλη μάχη για τη νίκη. Υστερούσα σε κάποια σημεία που δεν ήξερα καλά την πίστα, αλλά γύρο με το γύρο την μάθαινα και τελικά τα κατάφερα. Ευχαριστώ όλη την ομάδα που με στήριξε σε αυτήν την προσπάθεια» δήλωσε ο Βασίλης Κορωνάκης.
Ο Μάνατζερ της ομάδας Skourtas Racing Center, ο Σάκης Σκούρτας δήλωσε: «Ήταν ένας εξαιρετικός αγώνας για τον Βασίλη, αλλά και για μας ως θεατές, που με κομμένη την ανάσα παρακολουθούσαμε προσπεράσματα ανώτατου επιπέδου. Αν κάποιοι έλεγαν χθες ότι ο Έλληνας οδηγός εκμεταλλεύτηκε το ταλέντο του στη βροχή, σήμερα υποκλίθηκαν σε έναν μεγάλο μαχητή που τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό έδειξε την ταχύτητά του».
Ο Βασίλης Κορωνάκης παρά τα 19 μόλις χρόνια, έχει μεγάλη αγωνιστική εμπειρία, καθώς συμμετείχε σε αγώνες motocross από 8 ετών. Πέρα από τις περγαμηνές του στο motocross, συμμετείχε στο Πανελλήνιο Κύπελλο Νέων οδηγών το 2015 και 2016, κερδίζοντας τον τίτλο και μάλιστα αήττητος αφού κέρδισε όλους τους αγώνες στους οποίους συμμετείχε. Το 2017 αγωνίζεται στην νεοσύστατη κατηγορία Supersport – SS300, όπου παραμένει αήττητος.
Πρόκειται για ένα αδιαμφισβήτητο ταλέντο, με φυσική ταχύτητα, σπάνια αγωνιστικότητα αλλά και σύνεση, όλα τα χαρακτηριστικά που συνθέτουν τη στόφα ενός πρωταθλητή. Και όλα αυτά με ελάχιστες δυνατότητες προπόνησης και προετοιμασίας, σε αντίθεση με όλους τους αγωνιζόμενους σε Ευρωπαϊκούς θεσμούς.
Δείτε στο ερασιτεχνικό video, την εκκίνηση του 1ου, βρόχινου, αγώνα, όπου με εκπληκτική εκκίνηση από την 6η θέση ο Βασίλης Κορωνάκης έστριψε 3ος την πρώτη στροφή. Στη συνέχεια πέρασε άνετα στην πρώτη θέση και από τον πρώτο κιόλας γύρο είχε δημιουργήσει μεγάλη διαφορά από τον 2ο οδηγό. Στον επόμενο γύρο μεγάλωσε ακόμη περισσότερο τη διαφορά οπότε στη συνέχεια έκανε αγώνα τακτικής μέχρι τη νίκη.