Καθώς οι πάροχοι υπηρεσιών υγείας θέλουν να παραμείνουν ανταγωνιστικοί σε μια συνεχώς εξελισσόμενη αγορά και να προσελκύσουν νέους ασθενείς πρέπει να επενδύουν ολοένα και περισσότερο στο ιατρικό μάρκετινγκ.  

Ως εξειδικευμένη και με αποδεδειγμένη 10 έτη εμπειρία στο ιατρικό marketing απευθυνθήκαμε στη Health Solutions όπου ο ιδρυτής της Νικόλας Σανιδάς, μας προτείνει πέντε κορυφαίες στρατηγικές τις οποίες οι επαγγελματίες από το χώρο της υγείας πρέπει να θέσουν σε εφαρμογή άμεσα, ώστε να αρχίσουν να δρέπουν οφέλη σε σύντομο χρονικό διάστημα. 

Δημιουργία εκπαιδευτικού περιεχομένου

Οι ασθενείς έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση στην πληροφόρηση από ποτέ και αυτό διαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τις διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα, μελέτη της Nielsen φανέρωσε ότι οι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται τις συστάσεις που γίνονται από άτομα του στενού τους κύκλου και το εκπαιδευτικό περιεχόμενο που παράγεται από αξιόπιστες πηγές έναντι των διαφημίσεων. 

Για τους παρόχους  υπηρεσιών υγείας, η χρήση ενημερωτικών ιστολογίων ή άρθρων που δημοσιεύονται σε πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αποτελέσει έναν αποτελεσματικό τρόπο επικοινωνίας με νέους ασθενείς. Παράλληλα, αν μέσα σε αυτό το περιεχόμενο στρατηγικά τοποθετείται λέξεις κλειδιά που αφορούν στις ασθένειες που αντιμετωπίζετε στο ιατρείο σας ή τις θεραπείες που εφαρμόζεται, τότε αυτόματα αυτό λειτουργεί και ως εργαλείο μάρκετινγκ, το οποίο μπορεί να βοηθήσει την επαγγελματική της ιστοσελίδα να αναρριχηθεί υψηλότερα στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.

Κάνετε τα marketing analysis tools σύμμαχό σας

Για να διασφαλίσετε ότι η στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείται αποδίδει καρπούς, θα πρέπει να επενδύσετε στη χρήση εργαλείων ανάλυσης. Θα πρέπει να συνεργάζεστε με έμπειρη εταιρεία στο ιατρικό marketing, με σκοπό να χρησιμοποιήσετε τη γκάμα των διαθέσιμων εργαλείων ανάλυσης για να μετρήσετε την επιτυχία (ή αποτυχία) όλων των στρατηγικών μάρκετινγκ που εφαρμόζετε. Με βάση συγκεκριμένα στοιχεία και στατιστικά μεγέθη θα είστε σε θέση να εφαρμόσετε σημαντικές και αποδεδειγμένες προσαρμογές στη στρατηγική μάρκετινγκ που ακολουθείτε, προκειμένου να φέρετε στο ιατρείο σας περισσότερους ασθενείς και παράλληλα να επιτύχετε υψηλότερη απόδοση των κεφαλαίων που επενδύετε στις προωθητικές σας δραστηριότητες.

Επενδύστε σε στοχευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ

Η στρατηγική του «one size fits all» έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Προκειμένου το μάρκετινγκ να είναι αποτελεσματικό, θα πρέπει να τμηματοποιήσετε το κοινό-στόχο σας και να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα μηνύματα μάρκετινγκ που θα χαίρουν άμεσης ανταπόκρισης από το κοινό. Οι πάροχοι  υπηρεσιών υγείας που θα κατορθώσουν να ξεχωρίσουν, θα είναι αυτοί που θα επενδύσουν χρόνο και πόρους στην κατανόηση της τμηματοποίησης του κοινού των ιατρικών υπηρεσιών, καθώς και στον εντοπισμό των ψηφιακών πλατφορμών που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάθε στοχευμένη κατηγορία ασθενών ή ενδιαφερομένων για τις υπηρεσίες του ιατρείου ή της κλινικής τους.

Βελτιώστε την εμπειρία χρήστη

Με το ιατρικό κόστος σε άνοδο, οι ασθενείς αναζητούν ενεργά εναλλακτικές λύσεις στην ιατρική περίθαλψη. Σε σχετική έρευνα, καταγράφηκε ότι το 80% των ασθενών επιλέγει νέο πάροχο υπηρεσιών υγείας βάσει των διαδικτυακών κριτικών (on-line reviews). Οι ασθενείς επιθυμούν μια άνετη εμπειρία. Αυτό περιλαμβάνει την πρόσβαση στις πληροφορίες που χρειάζονται για τη λήψη τεκμηριωμένων αποφάσεων και την απάντηση των ερωτήσεών τους είτε διαδικτυακά είτε και μέσω τηλεφώνου. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το 25% των καταναλωτών  υπηρεσιών υγείας ανέφερε ότι θα περιμένει λιγότερο από ένα λεπτό όταν τίθεται η κλήση τους  σε αναμονή και πάνω από το 75% των καταναλωτών προβαίνει αμέσως στην αναζήτηση άλλου παρόχου, εάν αναγκαστεί να αφήσει ένα μήνυμα.

Να είστε «εφευρετικοί» και καινοτόμοι

Αυτό είναι πιθανό να αποτελέσει την κυρίαρχη τάση του μέλλοντος, όσο η τεχνολογία συνεχίζει τους αλματώδεις ρυθμούς ανάπτυξης. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να ενημερώνεστε για το πώς μεταβάλλονται οι συνήθειες αναζήτησης παρόχων ιατρικών υπηρεσιών από το κοινό, αλλά και το ότι είστε σε επαγρύπνηση προκειμένου να αναπροσαρμόσετε την στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζετε, ώστε να παραμείνετε ανταγωνιστικοί. Οι ειδικοί στο μάρκετινγκ υγείας προβλέπουν ότι  πλέον, περισσότερο από το 50% όλων των αναζητήσεων στο διαδίκτυο θα γίνεται με τη χρήση δυνατοτήτων φωνητικής αναζήτησης. 

Για περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές για τη δίκη σας επικοινωνιακή στρατηγική καλέστε στο 212 1025092 ή δείτε την ιστοσελίδα healthsolutions.gr