Η πρόσφατη υγειονομική κρίση αποτέλεσε ένα crash test άνευ προηγουμένου για την παγκόσμια αγορά, και μια ιδιαίτερη δοκιμασία αντοχής για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών. Πιστή στο ραντεβού της για 22η χρονιά, η Teleperformance Greece πραγματοποίησε την απονομή των ‘CRM Grand Prix Customer Service Awards’ μέσα από ένα εντυπωσιακό virtual event την Παρασκευή, 10 Δεκεμβρίου 2021.
Η Teleperformance Greece, η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής “Customer Experience Management” στην Ελλάδα και πρωτοπόρος στον τομέα των “digitally integrated business services”, καθιέρωσε τα “CRM Grand Prix Customer Service Awards” το 1998 με στόχο να αναδεικνύει και να βραβεύει τα best practices στην εξυπηρέτηση πελατών Εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Eλληνική αγορά.
Έχοντας κερδίσει μια θέση μεταξύ των μεγαλύτερων εργοδοτών στη χώρα και την αναγνώριση ως “Great Place to Work”, η Teleperformance Greece επενδύει σημαντικά σε προγράμματα κατάρτισης και εξέλιξης του προσωπικού της, δίνοντας έμφαση στη δημιουργία μιας εξαιρετικής εργασιακής εμπειρίας. Επιπλέον, στρατηγική προτεραιότητα της εταιρείας αποτελούν τα προγράμματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, υλοποιώντας δράσεις προσφοράς προς ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, καθώς και ενέργειες για την προστασία του περιβάλλοντος.
Όπως απέδειξε η πανδημία, κομβικό σημείο για την ενδυνάμωση της επιχειρηματικότητας, ιδιαίτερα στον κλάδο της παροχής υπηρεσιών, είναι η ενίσχυση της ικανότητας αντίδρασης και προσαρμογής στην εκάστοτε κρίση, σε μηδενικό χρόνο. Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, κάθε μέρα αποτελεί μια καινούρια πρόκληση και το κλειδί της επιτυχίας είναι η παροχή μιας ξεχωριστής εμπειρία εξυπηρέτησης στους πελάτες.
Ο CEO της Teleperformance Greece, κ. Κωνσταντίνος Χαμαλέλης, τόνισε ότι «Στην πρόκληση της πανδημίας Covid-19, η Teleperformance Greece, έχοντας ήδη θέσει τις βάσεις για τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της, επιτάχυνε τις διαδικασίες προς τον επιχειρησιακό και ψηφιακό μετασχηματισμό, τόσο στις κύριες δομές, όσο στις παρεχόμενες υπηρεσίες. Μέσα στην επόμενη διετία στοχεύουμε να διατηρήσουμε τους ρυθμούς ανάπτυξης, και να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στον κλάδο, ενισχύοντας παράλληλα την στρατηγική μας προσέγγιση σε όλο το φάσμα του μετασχηματισμού μας», ενώ υπογράμμισε ότι «κοινό όραμα όλων στην Teleperformance Greece είναι η διατήρηση της ηγετικής θέσης της Ελλάδας και της εταιρείας παγκοσμίως στην Παροχή Υπηρεσιών, συμβάλλοντας στην περαιτέρω προώθηση και αναβάθμιση του κλάδου, και κάνοντας τη χώρα πόλο έλξης για ακόμη περισσότερες επενδύσεις».
Με αυτά τα δεδομένα, οι εταιρείες που διακρίθηκαν στις 3 κατηγορίες τους διαγωνισμού ήταν:
• Telephone Response σε Large Call Center (άνω των 50 τήλε-εκπροσώπων)
- Χρυσό Βραβείο: Nova
- Αργυρό Βραβείο: Kaizen Gaming
- Χάλκινο Βραβείο: DHL Express Hellas
• Telephone Response σε Small Call Center (κάτω των 50 τήλε-εκπροσώπων):
- Χρυσό Βραβείο: Samsung Electronics Hellas
- Αργυρό Βραβείο: Nespresso Hellas
- Χάλκινο Βραβείο: Carglass
• E-Mail Response Βραβείο: Eurobank
Για την φετινή βράβευση, αξιολογήθηκαν 39 Εταιρείες, από 7 διαφορετικούς κλάδους δραστηριότητας που συνολικά απασχολούν περισσότερους από 4.250 εκπροσώπους τηλεφωνικού κέντρου. Η βράβευση πραγματοποιήθηκε ψηφιακά, στις εγκαταστάσεις του AVproject Post Production Studio, συνδυάζοντας την απομακρυσμένη σύνδεση των βραβευθέντων με τη φυσική παρουσία των συντονιστών, με παρουσιαστές τη δημοσιογράφο Ρίτσα Μπιζόγλη και τον stand-up comedian, Λάμπρο Φισφή.