Απαισιόδοξοι για την οικονομική τους κατάσταση είναι οι Έλληνες, σύμφωνα με έρευνα του Οικονομικού Επιμελητηρίου για το δεύτερο τρίμηνο του 2010.
Ο δείκτης εμπιστοσύνης καταναλωτή, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του έτους, υπέστη ισχυρή πτώση κατά 8,43%.
Σύμφωνα με την έρευνα, οι Έλληνες είναι απαισιόδοξοι και δεν ελπίζουν πως θα βελτιωθεί άμεσα η οικονομική τους κατάσταση. Γι’ αυτό άλλωστε, αποφεύγουν να κάνουν αγορές και να καταναλώνουν.
Άνθρωποι της αγοράς εκτιμούν ότι αυτή η απαισιοδοξία κάνει ορατό τον κίνδυνο λουκέτων σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις.