Σε μια νέα εποχή περνά η Peugeot και για να σηματοδοτήσει αυτήν τη μετάβαση, παρουσίασε το επανασχεδιασμένο σήμα της: το λιοντάρι δεν αλλάζει, αλλά για πρώτη φορά στα σχεδόν 50 τελευταία χρόνια, απουσιάζει το σώμα του.
Η μεγάλη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία προχώρησε σε επανασχεδιασμό του σήματός της για πρώτη φορά την τελευταία δεκαετία (είναι ο ενδέκατος στην ιστορία της). Ή, για την ακρίβεια, πρόκειται για επανασχεδιασμό του σήματος που είχε σε όλη τη διάρκεια της δεκαετίας του 1960: μόνο μια στυλιζαρισμένη κεφαλή και χαίτη λέοντα, κάτω από την επωνυμία, μέσα στην ασπίδα ενός οικόσημου.
Όπως και σε κάθε σήμα της εταιρείας από το 1847, και τώρα το λιοντάρι είναι στο επίκεντρο του σχεδίου, το οποίο δημιούργησε το δικό της τμήμα σχεδιασμού. Ωστόσο, είναι η πρώτη φορά από το 1975 που απουσιάζει το σώμα, καθώς σε όλη τη διάρκεια των προηγούμενων 46 χρόνων στο σήμα απεικονιζόταν το λιοντάρι να έχει ορθωθεί στα δύο πίσω πόδια του και να έχει τα μπροστινά του σηκωμένα στον αέρα.
Το νέο σήμα θα εμφανιστεί σε όλα τα καινούργια μοντέλα, ξεκινώντας από το Peugeot 308, που θα παρουσιαστεί αργότερα μέσα στο 2021 και έχει σχεδιαστεί για να χρησιμοποιείται σε όλες τις εκθέσεις αυτοκινήτων, εγκαταστάσεις, καθώς και σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.
Όπως μεταφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μέσα στην τρέχουσα χρονιά, η εταιρεία θα παρουσιάσει επίσης μια κολεξιόν life style: ενδύματα, δερμάτινα είδη, ηλεκτρονικά αξεσουάρ και γραφική ύλη.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δεν διεκδικεί πάντως πρωτιά σε επανασχεδιασμό σήματος για να κάνει… δήλωση μετάβασης σε παραγωγή ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Στις αρχές του χρόνου, για να δηλώσει την κίνησή της προς ένα «all-electric future», η General Motors επανασχεδίασε το σήμα της, ενσωματώνοντας το σχήμα ενός ρευματολήπτη. Επίσης, στο πλαίσιο της απόφασης να εστιάσει στην παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, η Kia παρουσίασε ένα νέο σήμα που μοιάζει με «χειρόγραφη υπογραφή».