Πριν από λίγο ημέρες κυκλοφόρησε το πρώτο προωθητικό σκίτσο, μέσω του οποίου πήραμε μια πρόγευση της μορφής της νέας (3ης) γενιάς της Skoda Fabia.
Στην estate (station wagon) εκδοχή της νέας Fabia, θα στηριχθεί -κατά τα φαινόμενα- και η «περιπετειώδης» έκδοση που ετοιμάζουν στην Skoda για τη Fabia, κατά τα πρότυπα της Octavia Scout.
Από τις «κατασκοπευτικές» φωτογραφίες, γίνεται εύκολα αντιληπτή η πρόθεση του σχεδιαστικού τμήματος της Skoda να διατηρήσουν τη φιλοσοφία του μικρού τσέχικου μοντέλου και να τη συγχωνεύσουν με στοιχεία από το πρωτότυπο VisionC. Επιπλέον, στη Skoda τονίζουν πως οι τελευταίες σχεδιαστικές «πινελιές» προήλθαν από το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας.
Στο δυναμικό του πράγματος, συμβάλλει τα μέγιστα η αύξηση του πλάτους κατά 9 εκατοστά, αλλά και η μείωση του ύψους κατά 3 εκατοστά.
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων αναμένεται να ευνοήσει την εσωτερική ευρυχωρία, αλλά και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, του οποίου ο όγκος θα μεγαλώσει από τα 315 στα 330 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, θα δημιουργείται ένας χώρος φόρτωσης 1.195 λτ. (+15 λτ. από τη σημερινή). Η εικονιζόμενη έκδοση estate, πάλι, θα διαθέτει 520 λίτρα (+15 λτ.) διαθέσιμα για τις αποσκευές.
Η νέα Skoda Fabia θα μας «συστηθεί» στην προσεχή έκθεση αυτοκινήτου Παρισιού, τον Οκτώβριο. Η είδηση που κάνει αίσθηση είναι πως η νέα γενιά του τσέχικου μοντέλου δεν θα στηθεί στην πλατφόρμα MQB του Volkswagen Group, η οποία χρησιμοποιήθηκε στην περίπτωση της νέας Octavia. Το νέο Fabia, πάλι, θα μοιράζεται τα μηχανικά του σύνολα με το πρόσφατα ανανεωμένο VW Polo.
Αμέσως μετά το λανσάρισμα της νέας Fabia, θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις Monte Carlo, οι οποίες θα φέρουν μαύρους τροχούς, πίσω αεροτομή, τα σχετικά λογότυπα και σπορ καθίσματα.
Έκδοση RS δεν θα υπάρξει εκ νέου, καθώς όπως αναφέρουν πηγές της εταιρείας, «οι άνθρωποι προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα στο στιλ παρά στη δύναμη».
Πηγή: autotriti.gr