Η Mazda σχεδιάζει ένα νέο μικρό crossover, το οποίο θα παρουσιαστεί μέχρι το καλοκαίρι και θα μπει αμέσως μετά στην παραγωγή, ενώ θα βασιστεί (σχεδιαστικά και σε πλατφόρμα) στο νέο Mazda2.

Δημοσιεύματα αναφέρουν πως η Mazda ετοιμάζει ένα νέο crossover μικρών διαστάσεων, αφού θα βασίζεται στο νέο Mazda2, τόσο στο πάτωμα, όσο και στο σχεδιασμό. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο -κατά τις πηγές- είναι προ των πυλών, αφού θα παρουσιαστεί μέχρι το καλοκαίρι σε ένα από τα επερχόμενα Σαλόνια Αυτοκινήτου της Ανατολής.

Σύμφωνα μάλιστα με τις αποκλειστικές, κατασκοπευτικές ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες, βλέπουμε ότι το νέο μικρό ιαπωνικό crossover διαθέτει μια στρογγυλεμένη και άκρως μοντέρνα σχεδίαση, με έναν ιδιαίτερο δυναμισμό στο εμπρόσθιο τμήμα. Εκεί λοιπόν συναντούμε μεγαλύτερη από ποτέ τη νέα μάσκα των μοντέλων της Mazda, με την κυψελοειδή γρίλια και το μεγάλο λογότυπο της εταιρείας. Εκατέρωθεν της μάσκας έρχονται τα νέα καμπυλόγραμμα φωτιστικά που εφάπτονται πάνω στη μάσκα. Αντίστοιχα, στο κάτω τμήμα οι θέσεις των προβολέων ομίχλης φιλοξενούν μια λεπτή λωρίδα LED φωτιστικών, για τους προβολείς ημέρας. Στο πίσω τμήμα, κυριαρχούν επίσης οι καμπύλες γραμμές, με τα φωτιστικά να είναι αντίστοιχα στρογγυλεμένα και το παρμπρίζ να έχει σχετικά μικρές διαστάσεις, φέρνοντας σε crossover οχήματα.

Επιπλέον, οι πληροφορίες επισημαίνουν ότι το νέο 5θυρο μικρό SUV θα έρθει για να προστεθεί στη γκάμα των «CX» μοντέλων της εταιρείας, κάτω από τα Mazda CX-9 και CX-5, προκειμένου να σταθεί απέναντι από το νέο Vezel της Honda. Σε αυτό το πλαίσιο, φαίνεται ότι και η Mazda ακολουθεί τις επιταγές της μόδας που θέλουν compact crossovers για αστικές μετακινήσεις.

Μηχανικά, στο νέο μοντέλο θα δούμε τη νεότερη εκδοχή των SkyActiv κινητήρων της εταιρείας, οι οποίοι θα συνδυάσουν τη χαμηλή κατανάλωση με τις πολύ καλές επιδόσεις. Ανάμεσά τους αναμένεται να συμπεριληφθεί ένας εντελώς νέος diesel κινητήρας 1,6 λτ., με εκπομπές ρύπων ακόμη και κάτω από τα 100 γρ./χλμ. Πληροφορίες κάνουν επίσης λόγο και για έναν ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1,3 λτ. με turbo και αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση. Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί ότι στο γενικότερο οικολογικό πλαίσιο του αυτοκινήτου, δεν αναμένεται το νέο crossover να έχει και τετρακίνητη επιλογή, αλλά είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο.

Πηγή: autotriti.gr