Αλλαγή στην οικογένεια του Opel Astra, καθώς αντικαθίσταται ο κινητήρας 1.6Τ από το νέο 1.6 SIDI Turbo (Spark Ignition Direct Injection).
Ο κινητήρας των 170 ίππων πρόσφατα έκανε την πρεμιέρα του στο Opel Cascada, το πεντάθυρο Astra hatchback και Sports Tourer καθώς και στο ZafiraTourer και τώρα φέρνει το Astra GTC σε ανταγωνιστική θέση απέναντι στα μοντέλα της κατηγορίας.
Με μέγιστη ροπή 260 Nm (280 Nm με λειτουργία overboost), τελική ταχύτητα 219 km/h, εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση μόλις 6,1 lit. / 100 km με NEDC (New European Driving Cycle) και εκπομπές CO2 143 g/km. Συγκριτικά με τον προηγούμενο 1.6 Turbo, πετυχαίνει 15% μείωση της κατανάλωσης.
Ο νέος βενζινοκινητήρας 1.6 Turbo με άμεσο ψεκασμό προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο Astra GTC.
Η πλούσια ροπή των 260 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.650 και 3.200 rpm και φτάνει στα 280 Nm με λειτουργία overboost, που στιγμιαία προσφέρει στο όχημα έξτρα ώθηση – χρήσιμη στις προσπεράσεις – μέχρι 22% παραπάνω από τον προηγούμενο κινητήρα.
Από πλευράς επιδόσεων το Astra GTC 1.6 SIDI επιταχύνει από στάση στα πρώτα 100km/h σε 8,6 sec και η τελική αγγίζει τα 219km/h.
Τα βελτιωμένα κιβώτια (6άρι μηχανικό και αυτόματο Active Select) παίζουν σημαντικό ρόλο στη μείωση της κατανάλωσης αλλά και την αναβάθμιση της άνεσης και των επιδόσεων.
Πηγή: gocar.gr