Η Mercedes αποκάλυψε κι επίσημα στο Αμβούργο τη νέα S-Class, η οποία ξεχειλίζει από άνεση και πολυτέλεια, καθώς και από τις νέες και καινοτόμες τεχνολογίες που ενσωματώνει.
Ο δυναμισμός της νέας S-Class θεωρείται δεδομένος και αντικατοπτρίζεται τόσο στην εμπρόσθια μάσκα, όσο και κατά μήκος του αμαξώματος, όπου οι αναφορές στις CLA και CLS είναι σαφείς.
Η λιμουζίνα της Mercedes-Βenz έχει μήκος 5.116 χλστ., ενώ θα υπάρξει και έκδοση Long με μακρύτερο μεταξόνιο και συνολικό μήκος 5.246 χλστ. Το πλάτος του αμαξώματος ανέρχεται στα 1.899 χλστ. και το ύψος το 1.496 χλστ.
Κατά τη σχεδίαση της νέας S-Class, κύριο μέλημα ήταν η άνεση των πίσω επιβατών. Μάλιστα μπορούν να ελέγξουν (μέσω τηλεχειριστηρίου ή application στο smartphone τους) όλες τις λειτουργίες του 5ης γενιάς Command.
Επίσης με το πάτημα ενός μπουτόν στο πλάι της πόρτας, οι πλάτες των καθισμάτων ανακλίνονται κατά 43,5 μοίρες, το μπροστινό κάθισμα «πέφτει» προς τα εμπρός, σηκώνεται το υποπόδιο με αποτέλεσμα ακόμη και ένας 2μετρος να ξαπλώσει κυριολεκτικά υπέρ-άνετα.
Επιπροσθέτως τα καθίσματα έχουν 6 διαφορετικά προγράμματα για μασάζ, ενώ φυσικά αυτά είναι και θερμαινόμενα και αεριζόμενα.
Στη νέα S-Class χάρη στο εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού της, υπάρχει η δυνατότητα ιονισμού αφενός του αέρα και αφετέρου αρωματισμού του. Είτε με ένα εκ των τεσσάρων ειδικά παρασκευασμένων για τη Mercedes αρωμάτων, είτε με κάποιο της επιλογής σας…
Η νέα S-Class δεν έχει συμβατικό πίνακα οργάνων. Τη θέση του έχει πάρει μια οθόνη διάστασης 12,3 ιντσών, υπέρ-υψηλής ανάλυσης και στην οποία απεικονίζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό.
Ταυτόχρονα ακριβώς δίπλα της, υπάρχει άλλη μία, ίδιας διάστασης, η οποία διαθέτει το σύστημα SplitView της Bosch. Χάρη σε αυτές, οδηγός και συνοδηγός μπορούν να βλέπουν την ίδια ώρα δύο διαφορετικές ενδείξεις.
Παράλληλα, στη ναυαρχίδα της Mercedes-Benz συναντάμε καινοτόμες τεχνολογίες, όπως το σύστημα Magic Body Control, το οποίο ανιχνεύει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και ρυθμίζει αντίστοιχα την ανάρτηση.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά σύνολα τα οποία θα κινούν τη νέα S-Class, πρόκειται για τον 3λιτρο V6 πετρελαιοκινητήρα απόδοσης 258 ίππων στις εκδόσεις S350 BlueTEC, ενώ η έκδοση S400 HYBRID εφοδιάζεται με V6 βενζινοκινητήρα 3,5 λτ., απόδοσης 306 ίππων, συν 27 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα.
Η κορυφαία έκδοση S500 εφοδιάζεται με V8 βενζινοκινητήρα 4,6 λτ., ο οποίος αποδίδει 455 ίππους, ενώ για τα 0-100 χρειάζεται μόλις 4,8 δλ.
Πηγή: autotriti.gr