Η Audi ολοκληρώνει την γκάμα του Q8, με το νέο RSQ8 SUV με ισχύ 600 ίππων και με μια νέα, δεύτερη έκδοση στην κορυφή της γκάμας του μοντέλου: το RSQ8 SUV performance. Η αυξημένη ισχύς των 640 ίππων καθιστά το συγκεκριμένο SUV το ισχυρότερο μοντέλο μαζικής παραγωγής με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην ιστορία της μάρκας.

Το νέο RSQ8 SUV εγγυάται ότι θα εντυπωσιάσει με την ισχύ των 600 ίππων και τη ροπή των 800 Nm, η οποία είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.200 και 4.500 στροφών ανά λεπτό. Η ισχύς του  V8 κινητήρα με 2 turbo, τεχνοτροπία hotinside V και twin scroll εξασφαλίζει εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά οδήγησης και ακαριαία απόκριση. Το RSQ8 SUV επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε περίπου 3,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h και προαιρετικά μπορεί να αυξηθεί στα 280 km/h ή στα 305 km/h.

Χάρη στην αυξημένη ισχύ των 640 ίππων και τη ροπή των 850 Nm, το RSQ8 SUV performance επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε περίπου 3,6 δευτερόλεπτα. Ο 8κύλινδρος κινητήρας είναι ο ισχυρότερος κινητήρας εσωτερικής καύσης μαζικής παραγωγής στην ιστορία της Audi. Μειώνοντας την αντίσταση της ροής των καυσαερίων (back pressure), το νέο εξελιγμένο, ελαφρύτερο σύστημα εξάτμισης αυξάνει την απόδοση του RSQ8 SUV performance, ενώ παράλληλα δημιουργεί έναν πιο σπορ, υποβλητικό ήχο. 

Και οι δύο εκδόσεις του νέου RSQ8 διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό μόνιμη τετρακίνηση quattro, η οποία συνδυάζεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic 8 σχέσεων με ταχύτερους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων. Το αμιγώς μηχανικό κεντρικό διαφορικό, κατανέμει την ισχύ του κινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα σε αναλογία 40:60. Εάν παρουσιαστεί ολίσθηση, δεν εφαρμόζεται περισσότερο από το 70 τοις εκατό της ροπής κίνησης στον μπροστινό άξονα και έως το 85 τοις εκατό στον πίσω άξονα.

Για ιδανική ισορροπία μεταξύ σπορ επιδόσεων και άνεσης, τα RSQ8 SUV και RSQ8 SUV performance διαθέτουν στον βασικό εξοπλισμό sport προσαρμοζόμενη πνευματική ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη απόσβεση, η οποία έχει ρυθμιστεί ειδικά για το RS. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος προσαρμόζεται αυτόματα έως και 90 χιλιοστά.

Προαιρετικά, και τα δύο μοντέλα προσφέρουν ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενη αντιστρεπτική ράβδο (e AWS), η οποία ελαχιστοποιεί σημαντικά τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές και μεγιστοποιεί την άνεση στις ευθείες. Και οι δύο άξονες συνδέονται με έναν συμπαγή ηλεκτροκινητήρα μεταξύ των δύο μισών της αντιστρεπτικής ράβδου. Όταν το RSQ8 SUV κινείται ευθεία, τα δύο μισά είναι αποσυνδεδεμένα, γεγονός που βελτιώνει σημαντικά την ποιότητα κύλισης σε ανώμαλους δρόμους.

Όταν το αυτοκίνητο στρίβει, οι ηλεκτροκινητήρες ασκούν αντίρροπη δύναμη στις αντιστρεπτικές ράβδους, γεγονός που μειώνει αισθητά τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές. Μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V τροφοδοτεί τις ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενες αντιστρεπτικές ράβδους των 2 αξόνων. Η συμπαγής, ελαφριά μονάδα αποθήκευσης ενέργειας, η οποία μπορεί να αποθηκεύει και να αποδίδει υψηλό ρεύμα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα, παρέχει στον κάθε έναν από τους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες μέγιστη ισχύ 1,5 kW.

Το προαιρετικά διαθέσιμο πακέτο RS Dynamic Plus για το RSQ8 SUV προσφέρει ακόμα υψηλότερη απόδοση, με αύξηση της τελικής ταχύτητας στα 305 km/h, ηλεκτρομηχανικά ελεγχόμενη αντιστρεπτική ράβδο, quattro με σπορ διαφορικό και κεραμικά φρένα RS (στάνταρ στο RSQ8 SUV performance). Το στάνταρ σύστημα ενεργής τετραδιεύθυνσης συμβάλλει στην ευελιξία και την κατευθυντικότητα. Κατά τη γρήγορη αλλαγή λωρίδων, οι πίσω τροχοί στρίβουν έως και 1,5 μοίρες προς την  κατεύθυνση των μπροστινών τροχών. Σε χαμηλές ταχύτητες, στρίβουν έως και πέντε μοίρες προς την αντίθετη κατεύθυνση από εκείνη των μπροστινών τροχών. Αυτό μειώνει αντίστοιχα τον κύκλο στροφής διευκολύνοντας τους ελιγμούς

Τα δυο νέα γερμανικά SUV διακρίνονται κυρίως από τα διαφορετικά χρώματα και υλικά πολλών στοιχείων της εξωτερικής σχεδίασης. Στο RSQ8 οι εξωτερικοί καθρέφτες, στοιχεία του μπροστινού σπόιλερ, τα πλαίσια των παραθύρων και o πίσω διαχύτης είναι πάντα μαύρα. Στο RSQ8 performance οι εξωτερικούς καθρέφτες, στοιχεία του μπροστινού σπόιλερ και ο πίσω διαχύτης είναι σε χρώμα ματ γκρι, ενώ όλος ο υπόλοιπος εξοπλισμός είναι σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα.

Οι επιλογές για την εξωτερική διαμόρφωση περιλαμβάνουν τις ζάντες αλουμινίου 10.5Jx 23 με ελαστικά 295/35. Τα δύο μοντέλα φέρουν στον βασικό εξοπλισμό ζάντες αλουμινίου 10.0Jx 22, σε σχέδιο10 ακτίνων, με ελαστικά 295/40. Πίσω από τους τροχούς του RSQ8 βρίσκεται ένα σύστημα πέδησης RS με αεριζόμενους δίσκους φρένων από συνθετικά υλικά (420 χιλιοστά εμπρός, 370 χιλιοστά πίσω). Οι δαγκάνες φρένων είναι σε μαύρο χρώμα. Διατίθενται επίσης προαιρετικά σε κόκκινο χρώμα και φέρουν λογότυπο RS εμπρός και πίσω. Στον μπροστινό άξονα λειτουργεί ένα σύστημα δαγκάνων φρένων με 10 έμβολα.

Το σύστημα πέδησης με κεραμικά φρένα, βασικός εξοπλισμός στο RSQ8 performance και προαιρετικός στο RSQ8, έχει δίσκους διαστάσεων  440 mm (εμπρός) και 370 mm (πίσω). Ως αποκλειστική επιλογή για το RSQ8 performance, διατίθενται ζάντες αλουμινίου 10.5Jx 23, οι οποίες κατασκευάζονται με μια διαδικασία σφυρηλάτησης και φρεζαρίσματος υψηλής τεχνολογίας, που μειώνει το βάρος. Κάθε κιλό μείωσης μη αναρτώμενης μάζας έχει το ισοδύναμο αποτέλεσμα αφαίρεσης 4 κιλών από το αμάξωμα του οχήματος. Η συνολική μείωση του βάρους κατά περίπου 20 κιλά βελτιώνει την απόκριση του αυτοκινήτου στο γκάζι, μειώνει το βάρος των περιστρεφόμενων μαζών και βελτιώνει την ποιότητα κύλισης.

Το νέο RSQ8 performance απέσπασε τον τίτλο του ταχύτερου SUV στο Nordschleife του Nürburgring κατά το λανσάρισμά του στην αγορά, καθώς ο οδηγός αγώνων και ανάπτυξης Frank Stippler ολοκλήρωσε την πίστα των 20.832 χιλιομέτρων στο Eifel σε μόλις 7:36,698 λεπτά. Αυτό είναι περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα ταχύτερο από το προηγούμενο ταχύτερο όχημα στην κατηγορία των SUV, των οχημάτων εκτός δρόμου, των φορτηγών και των pick-up.