Οι το πάλαι ποτέ δημοφιλέστατοι αγώνες ταχύτητας αυτοκινήτων, επιχειρούν φέτος «μια καινούρια αρχή» κάτι που έγινε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο στρατιωτικό αεροδρόμιο της Τρίπολης.

Πρόκειται για τον πρώτο από τους τέσσερις αγώνες που έχει προκηρύξει η ΟΜΑΕ με την συνεργασία του Iron Team και την οικονομική ενίσχυση των ΚΤΕΟ Autovision.

Το πρώτο εγχείρημα της αναβίωσης των αγώνων ταχύτητας, πέρασε στην ιστορία σαν πιο επιτυχημένο από όσο πίστευαν οι συντηρητικοί του χώρου, παρά τον μικρό αριθμό των συμμετοχών. Ο αγώνας έγινε σε τρία αγωνιστικά σκέλη (Κατηγορία Ν, κατηγορία Ε και ένας μικτός με τρείς κατηγορίες), τα οποία παρακολούθησαν περί τους 1.000 θεατές.

Στον καθαρά αγωνιστικό τομέα, η κατηγορία N έδωσε την ευχάριστη έκπληξη της ημέρας, καθώς στην πρώτη θέση τερμάτισε ο νεαρότατος Αντώνης Μπουροθανασόπουλος με Peugeot 106 S16 στον πρώτο αγώνα της καριέρας του. Πίσω του τερμάτισε ο αειθαλής Ρένος Καίσαρ με ίδιο αυτοκίνητο και το podium συμπλήρωσε ο ΘάνοςΤυροβολάς με Citroen Saxo. Άτυχος, αλλά με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα ήταν ο Σάκης Ηλιάδης (Mitsubishi Evo), που αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα και τερμάτισε μόλις πέμπτος.

Στην κατηγορία Ε οι τρείς πρώτοι των δοκιμαστικών διατήρησαν την σειρά εκκίνησης. Ο έμπειρος Σταμάτης Κατσίμης παρότι έχασε για λίγο την πρώτη θέση, σύντομα κατάφερε να την ανακτήσει και να πάρει τη νίκη με το Honda Civic σημειώνοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Πίσω του τερμάτισε το Ford Sierra του Ηλία Ασημακόπουλου και στην τρίτη θέση ο Νίκος Μπακόγιωργας με Toyota Corolla.

Στον ενοποιημένο αγώνα για τις κατηγορίες Formula Saloon, A και Ιστορικών δυστυχώς ο Ιάκωβος Γιουσουρούμ με την εντυπωσιακή McLaren 650 Sprint δεν κατάφερε να πάρει εκκίνηση, λόγω τεχνικού προβλήματος. Έτσι η πρώτη θέση του grid έμεινε κενή και τις επόμενες θέσεις καθόρισε ο καλύτερος χρόνος των χρονομετρημένων δοκιμών. Ωστόσο στον 9ο από τους 18 γύρους του αγώνα, μία έξοδος του Δημήτρη Μήτσια στην τελευταία στροφή της πίστας οδήγησε σε προσωρινή διακοπή της διαδικασίας και ολοκλήρωση της κατηγορίας πίσω από Safety Car.

Κάπως έτσι, η τελική κατάταξη βρήκε νικητή στην Κατηγορία Formula Saloon τον Τάσο Τζαβάρα o οποίος στα πηδάλια του Hyundai i30 σημείωσε και τον ταχύτερο γύρο με χρόνο. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Δημήτρης Δημολάς με Seat Leon και πίσω του ο Γιώργος Γιαννόπουλος με ένα Citroen Saxo, παρά την ποινή 5 δευτερολέπτων που του επέβαλε ο Αλυτάρχης λόγω jump start.

Στον ίδιο αγώνα την Κατηγορία Α κέρδισε ο Αλέξης Μητσάκος με Peugeot 106, ενώ στην κατηγορία των Ιστορικών Αυτοκινήτων συμμετείχε ο «Μπιλάκος» με Ford Sierra.

Πέρα από τα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το κοινό εντυπωσιάστηκε από το Safety Car, μια BMW M4 με ισχύ 720 ίππων και από την επίδειξη των δύο Cross karts που οδήγησαν στην πίστα οι Τάκης Καϊτατζής και Μιχάλης Τακιδέλλης Ο επόμενος αγώνας του Πρωταθλήματος Ταχύτητας θα γίνει στις 12 και 13 Απριλίου στην πίστα των Μεγάρων.

Δείτε φωτογραφίες: