Η Mercedes είχε δημοσιοποιήσει μέχρι στιγμής μόνο τις λεπτομέρειες του εσωτερικού της νέας S-Class, κρατώντας μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας το εξωτερικό τμήμα.

Ωστόσο, 15 ημέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου, η πρώτη επίσημη φωτογραφία του εμπρόσθιου τμήματος της S-Class διέρρευσε στο διαδίκτυο.

Από τη μοναδική φωτογραφία που έχουμε στη διάθεσή μας, η ναυαρχίδα της Mercedes φέρει αρκετά δυναμικά σχεδιαστικά στοιχεία και αρκετές δόσεις… τεχνολογίας.

Εσωτερικό με όλα τα κομφόρ

Σύμφωνα με τη Mercedes, κατά τη σχεδίαση της νέας S-Class, το βάρος έπεσε στην έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο, που σημαίνει ότι κύριο μέλημα ήταν η άνεση των πίσω επιβατών.

Και αυτό, όχι μόνο επειδή -με εξαίρεση το τιμόνι- μπορούν να ελέγξουν (μέσω τηλεχειριστηρίου ή application στο smartphone τους- όλες τις λειτουργίες του 5ης γενιάς Command, αλλά επειδή θα καθίσουν τόσο άνετα, σαν να βρίσκονταν στη lazy chair του σαλονιού τους.

Ενδεικτικά αναφέρουμε πως, με το πάτημα ενός μπουτόν στο πλάι της πόρτας, οι πλάτες των καθισμάτων ανακλίνονται κατά 43,5 μοίρες, το μπροστινό κάθισμα «πέφτει» προς τα εμπρός, σηκώνεται το υποπόδιο με αποτέλεσμα ακόμη και ένας 2μετρος να ξαπλώσει κυριολεκτικά υπέρ-άνετα.

Επίσης, τα καθίσματα έχουν 6 διαφορετικά προγράμματα για μασάζ, ενώ φυσικά αυτά είναι και θερμαινόμενα και αεριζόμενα.

Η αίσθηση της άνεσης και της πολυτέλειας δεν εξαρτάται μόνο από το πόσο άνετα κάθεσαι ή το πόσο καλά απομονώνονται οι εξωτερικοί θόρυβοι.

Σημαντικό για να αισθάνεσαι όμορφα είναι ακόμη και το να αναπνέεις σαν να βρισκόσουν σε ένα χώρο οικείο. Και η νέα S-Class φροντίζει για αυτό, αφού χάρη στο εξελιγμένο σύστημα κλιματισμού της, αφενός υπάρχει η δυνατότητα ιονισμού του αέρα, αφετέρου και αρωματισμού του. Είτε με ένα εκ των τεσσάρων ειδικά φτιαγμένων για την Mercedes αρωμάτων, είτε με αυτό της επιλογής σας….

Οθόνες… 24,6 ιντσών

Η νέα S-Class δεν έχει συμβατικό πίνακα οργάνων. Τη θέση του έχει πάρει μια οθόνη υπέρ-υψηλής ανάλυσης διάστασης 12,3 ιντσών και στην οποία απεικονίζονται όλες οι απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό.

Ταυτόχρονα, ακριβώς δίπλα της, υπάρχει άλλη μία, ίδιας διάστασης, που διαθέτει το σύστημα SplitView της Bosch.

Χάρη σε αυτό, οδηγός και συνοδηγός μπορούν να βλέπουν την ίδια ώρα δύο διαφορετικές ενδείξεις. Για παράδειγμα, ο αριστερά, το χάρτη του Navi και ο δεξιά, μία κινηματογραφική ταινία.

Πηγή: autotriti.gr