Χωρίς να έχει ουσιαστικές τεχνικές διαφορές σε σχέση με την αντίστοιχη μπερλίνα, η BMW 3 Touring προσθέτει μια πιο πρακτική διάσταση στο προφίλ του premium μεσαίου μοντέλου.

Κατά παράδοση, οι mainstream μπερλίνες της BMW προσφέρονται σε εκδόσεις Touring (δηλ. station wagon), καθώς το πελατειακό της κοινό ενδιαφέρεται για το πώς ο premium sport χαρακτήρας μπορεί να συνδυαστεί με την ευχρηστία. Ακολουθώντας αυτόν τον κανόνα, η νέα Σειρά 3, έφτασε προσφάτως και στην ελληνική αγορά σε έκδοση Touring.

Περισσότερο κομψή, λιγότερο δυναμική

Η Σειρά 3 της BMW είναι από τα πιο δυναμικά και αιχμηρά σπορ premium σεντάν της αγοράς. Η έκδοση Touring του μοντέλου βασίζεται στη μπερλίνα, έχοντας ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις, αλλά χωρίς τον τρίτο όγκο και με μία πόρτα περισσότερη.

Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο μέχρι την 3η κολόνα και από εκεί και πίσω, είναι πολύ πιο «οικογενειακό», βγάζοντας κομψότητα, αλλά και όχι και δυναμισμό.

Περισσότερo πρακτική

Η προσθήκη της πόρτας συνοδεύεται από μία αύξηση του χώρου αποσκευών κατά 15 λίτρα (σε σχέση με τη σεντάν), φτάνοντας τα 495 λίτρα, αλλά και από κάποιες χρηστικές λεπτομέρειες. Έτσι, η πίσω πόρτα ανοίγει ηλεκτρικά, ενώ το τζάμι της μπορεί να ανοίξει ξεχωριστά.

Υπάρχει ξεχωριστό δίχτυ που «απομονώνει» το χώρο αποσκευών από το διαμέρισμα των επιβατών, ενώ η πλάτη του πίσω καθίσματος πέφτει τμηματικά σε τρία κομμάτια (40-20-40).

Στον έξτρα εξοπλισμό περιλαμβάνεται μέχρι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενος κοτσαδόρος.

Με καρδιά που καίει diesel

Η 320d Touring εξοπλίζεται με το 2λιτρο TwinPower Turbo πετρελαιοκινητήρα. Στην έκδοση με το αυτόματο 8άρι κιβώτιο της δοκιμής, τα νούμερα της κατανάλωσης είναι χαμηλά, οι επιδόσεις καλές, ενώ το συγκεκριμένο κιβώτιο δείχνει να ταιριάζει γάντι και στον κινητήρα και στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Περισσότερο άνετη στο δρόμο

Καθώς βασίζεται στη σεντάν 3άρα, η Touring είναι αρκετά σφιχτή στις ρυθμίσεις της, ενώ ο οδηγός μπορεί να την ρυθμίσει μέχρι και για «Sport Plus» οδήγηση στο Driving Experience Control.

Ωστόσο, η αλλαγή χαρακτήρα σε σχέση με τη σεντάν βγαίνει στο δρόμο, καθώς αυτή η έκδοση μοιάζει λιγότερο ιδανικά ζυγισμένη, με το ESP της να επεμβαίνει λίγο πιο συχνά από ό,τι περιμένει κανείς. Το τιμόνι παραμένει ακριβές και τα φρένα ικανά.

Πηγή: autotriti.gr