Πολλά γράφονται και ακόμη περισσότερα ακούγονται το τελευταίο διάστημα για τις τιμές των καυσίμων που έχουν βάλει φωτιά στην τσέπη των οδηγών. Και επειδή το τι συμφέρει τελικά στη μετακίνηση μας μόνο στην πράξη μπορούμε να το ορίσουμε, αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε test drive με το ίδιο όχημα, την ίδια διαδρομή αλλά με διαφορετικό καύσιμο για να βγάλουμε ακριβή συμπεράσματα! Το test drive πραγματοποιήθηκε με νέο αυτοκίνητο, χρονολογίας 2015, 1800 κυβικών και 140 ίππων. Για να έχουμε ολοκληρωμένη εικόνα αποφασίσαμε να διανύσουμε μία διαδρομή μήκους 1026 χλμ, από την Καλαμάτα έως την Αλεξανδρούπολη και πάλι πίσω. Στη μία περίπτωση ταξιδέψαμε με βενζίνη, στη δεύτερη με πετρέλαιο κίνησης και στην τρίτη με υγραέριο και τα αποτελέσματα είναι θεαματικά! Για την ίδια διαδρομή ακριβώς, κάψαμε 92 ευρώ σε βενζίνη, 63 ευρώ σε πετρέλαιο και 48 ευρώ σε υγραέριο! Κέρδος δηλαδή που αγγίζει το 50% για κάποιον που οδηγεί με υγραέριο vs με βενζίνη και 25% για αυτόν που οδηγεί με υγραέριο vs με πετρέλαιο. Και αν κερδίζεις αυτά σε μία απλή εκδρομή, κάνοντας την αναγωγή στις μετακινήσεις που διανύεις όλο το χρόνο (ένας μέσος οδηγός, διανύει κατά προσέγγιση 15.000χλμ ετησίως) τότε τα νούμερα μιλούν από μόνα τους καταδεικνύοντας τεράστιο κέρδος το οποίο φτάνει τα 630 ευρώ! Το υγραέριο είναι με αποδείξεις το οικονομικότερο καύσιμο μετακίνησης και μπορεί να προσφέρει στον οδηγό του ένα αρκετά σημαντικό εισόδημα κάθε μήνα. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που εκατομμύρια οδηγοί σε όλη την Ευρώπη και πάνω από 500.000 στην Ελλάδα το έχουν επιλέξει για τις μετακινήσεις τους!