Επίσημα, ναι, πρόκειται για μια προσπάθεια μείωσης του κόστους και ορθολογικής αναδιανομής των πόρων.
Αναφερόμαστε στην απόφαση της BMW Motorrad η οποία ανακοινώθηκε πριν 3 ημέρες, να συγκεντρώσει σε μία ομάδα την προσπάθειά της για τον τίτλο του παγκοσμίου πρωταθλήματος Superbike 2013.
Συγκεκριμένα οι Βαυαροί «κλείνουν» την εργοστασιακή ομάδα και κληροδοτούν όλη της την «περιουσία» στη μέχρι φέτος δορυφορική σκουάντρα BMW Italia. Αυτή θα τρέχει από του χρόνου το όνομα BMW στο WSBK, θα εξελίσσει το πλαίσιο, θα βρίσκει τους χορηγούς και θα χειρίζεται τα πάντα περί τους αγώνες. Το εργοστάσιο θα εξελίσσει τους κινητήρες, τη μετάδοση και τα ηλεκτρονικά.
Αυτό σημαίνει ότι μετά από χρόνια η BMW διαρρηγνύει τους δεσμούς της με την Ομάδα Αlpha Racing, που ήταν υπεύθυνη για την αγωνιστική παρουσία της εταιρείας. Οι αναβάτες του νέου σχήματος δεν έχουν ανακοινωθεί, οπωσδήποτε όμως ο Melandri, ο πρώτος οδηγός που έφερε νίκης χαμόγελα στους Γερμανούς, θα παραμείνει στη σέλα της S1000RR –καθώς μάλιστα έχει και πολυετές συμβόλαιο.
Άγνωστο τι θα γίνει με τους άλλους τρεις, ήτοι με τους Ayrton Badovini, Leon Haslam και Michel Fabrizio. Το ποιος θα μείνει, εξαρτάται από το πόσες σέλες θα διαθέτει η ομάδα. Όμως πιθανότατα θα γίνει κάποια «εκκαθάριση», στην οποία ο Badovini έχει ένα πλεονέκτημα ως Ιταλός και νέος….
Εξίσου άγνωστο προς ώρας, όμως, είναι και το τί μέλλει γενέσθαι με την αγωνιστική παρουσία της BMW. Η οποία έχει ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για τα MotoGP, εφόσον το κόστος μειωθεί σε πιο λογικά επίπεδα.
Πολλοί ήδη σπεκουλάρουν ότι η συρρίκνωση της παρουσίας τους στο WSBK, ανοίγει τον δρόμο για κάθοδο των Γερμανών στα MotoGP.