H Suzuki έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά των βαθιά ανανεωμένων RM-Z που θα διαθέτει το 2013. Με πολύ σημαντικές αλλαγές έρχονται τα 250 και 450, τόσο στον κινητήρα όσο και στο πλαίσιο.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή του Hammamatsu τα νέα του «όπλα» για τις κατηγορίες MX1 και MX2 διαθέτουν καλύτερη επιτάχυνση, πιο άμεση και ταχύτερη απόκριση και περισσότερη ροπή στις μεσαίες στροφές από τα τρέχοντα μοντέλα τα οποία είχαν παρουσιαστεί το 2011.

Στον κινητήρα καινούργια είναι τα έμβολα, σχεδιασμένα σύμφωνα με την πλέον σύγχρονη αγωνιστική τεχνογνωσία. Είναι σημαντικά ελαφρύτερα, κατά 13% του 450 και κατά 8% του 250, ενώ δεν υπολείπονται σε στιβαρότητα και αντοχή. Το RMZ 250 θα φέρει και νέο εξάρι κιβώτιο.

Άλλες αναβαθμίσεις αφορούν το ψυγείο που φέρει διαφορετικές ψύκτρες. Το σύστημα υγρόψυξης διοχετεύει το υγρό του μέσω νέων διόδων στον κινητήρα, που βοηθούν στην σωστότερη ψύξη και κατά συνέπεια στην καλύτερη και πιο σταθερή απόδοση.

Κατά τη Suzuki οι αλλαγές στο σύστημα ψύξης διευκολύνουν και την πρόσβαση των μηχανικών στον κινητήρα για τη συντήρηση.

Στη μονάδα διαχείρισης, η ECU που ελέγχει το ψεκασμό λειτουργεί χωρίς μπαταρία και χρησιμοποιεί έναν πιο ισχυρό επεξεργαστή, στον οποίο οφείλεται κατά κύριο λόγο η βελτίωση της απόκρισης στο γκάζι. Η μονάδα ελέγχου είναι τώρα απόλυτα αδιάβροχη και διαθέτει αυτοδιαγνωστικές ικανότητες.

Πολλές αλλαγές φέρει το πλαίσιο με το υποπλαίσιο σε σχεδίαση και δομή, με στόχο τη βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα σε ευελιξία και σταθερότητα.

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στις αναρτήσεις με ριζική αναβάθμιση. Τα δύο μοντέλα 2013 θα φέρουν το ολοκαίνουργιο 48άρι ανεστραμμένο της Showa με την κωδική ονομασία SFF (Separate Function Fork). Τι προσφέρει το νέο Showa; Διαχωρίζει τις δύο λειτουργίες του, δηλαδή την υδραυλική από τη μηχανική.

Στη δεξιά μπουκάλα φορά το ελατήριο, ενώ στην αριστερή το φυσίγγιο των αποσβέσεων. Επίσης ανασχεδιασμένη είναι η άρθρωση της πίσω ανάρτησης για να υποδεχτεί τις φαρδύτερες βάσεις του κινητήρα, αλλά και να συνταιριάξει με τις αλλαγές στο πιρούνι.