Ενα υπέροχο Α’ Σκέλος διεξήχθη στην νέα ισπανική πίστα Aragon μέσα στην έρημο της Αραγωνίας. Χωρίς στρατηγικές και κόλπα, ένας καθαρός σκληρός αγώνας μεταξύ των δύο Ιταλών, πρώην αναβατών MotoGP, του βετεράνου Biaggi και του νεότερου Melandri.
Με τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες και οι δυο είχαν δείξει από τα δοκιμαστικά ότι θα διεκδικούσαν με τις περισσότερες πιθανότητες τη νίκη στους σημερινούς αγώνες.
Και πράγματι έτσι έγινε, προσφέροντας μάλλον το καλύτερο θέαμα στην φετινή περίοδο.
Οι θεατές του αγώνα απόλαυσαν μια μονομαχία από αυτές που λείπουν στα MotoGP ενώ οι τηλεθεατές ικανοποιήθηκαν πλήρως από την κάλυψη μέσω των φερόμενων από τις μοτοσυκλέτες καμερών.
Ο αγώνας ήταν τρομερός από την αρχή. Μετά από αγωνιώδη προσπάθεια των μηχανικών να σετάρουν τις μοτοσυκλέτες διαφορετικά λόγω καιρού (συννεφιά, χαμηλότερες θερμοκρασίες και δυνατός άνεμος) ξεκίνησε το Α΄Σκέλος.
Στην Κ1 Rea και Smrz πλήρωσαν την ανωριμότητά τους πέφτοντας, αλλά επιστρέφουν στον αγώνα. Στο μεταξύ ο Laverty είχε περάσει θεαματικά τον Biaggi (με Aprilia και οι δυο) κυνηγώντας τον poleman Tom Sykes.
Πράγματι στον 2ο μόλις γύρο ο Eugene περνά τον Αγλλο με το ZX-10R. Πίσω τους οι Biaggi, Melandri και Davis. Σε δύο γύρους ο Biaggi αποκαθιστά την ιεραρχία των Aprilia περνώντας τον Laverty, ενώ ο Melandri περνά τον Sykes και ανεβαίνει στην 3η θέση. Περνά σε λίγο και τον Laverty, αλλά εκείνος ανταποδίδει αμέσως.
Πίσω τους ο Sykes, o Checa, o Giuliagno, o Davies και ο Badovini. Οι μάχες για τη 2η και την 4η θέση καθυστερούν τους υπόλποιπους και ο Biaggi δημιουργεί διαφορά 1,5 δευτερολέπτου. Ο Giuliagno κάνει ένα λάθος και πέφτει στην 8η θέση.
Στα μισά του αγώνα η σειρά έχει: Biaggi, Melandri και 7 δευτ. πιο πίσω οι Sykes, Laverty, Checa, Davies και Badovini. O Fabrizio που είχε χάσει θέσεις προσπαθώντας να αποφύγει το μελέ των Rea και Smrz οδηγεί φοβερά και ήδη βρίσκεται στην 8η θέση. Στον 12ο γύρο οι Melandri και Biaggi αρχίζουν να ανταλλάσσουν χτυπήματα και θέσεις.
Με το ένα τρίτο του αγώνα να απομένει, τα λάστιχα αρχίζουν να δείχνουν τη φθορά τους, όμως οι δύο πρώτοι δεν δείχνουν να ενοχλούνται. Έχουν ήδη διαφορά 8 δευτ. Από τον τρίτο που είναι ο… Badovini, οδηγώντας σαν αφηνιασμένος!
Ο Marco εκμεταλλεύεται ένα σφάλμα του Biaggi (άνοιξε τη γραμμή του) και περνά μπροστά. Ο γερόλυκος προσπαθεί να προσπεράσει στο τέλος της ευθείας χάρη στη δύναμη του Aprilia, αλλά ο Marco τον αποκρούει τελευταία στιγμή. Τρεις γύρους από το τέλος τελευταίους γύρους οι δύο τους εναλλάσσονται στην πρώτη θέση κάθε τόσο, ξεσηκώνοντας τον κόσμο.
Στον προτελευταίο ο Biaggi περνά και καταφέρνει να μείνει μπροστά. Ο γερο Μαξ θα πάρει τη νίκη, ο Melandri θα τερματίσει δεύτερος και τρίτος θα περάσει τη γραμμή ο… τυχεράκιας Checa, καθώς οι Badovini και Sykes θα ακουμπήσουν και θα πέσουν. Πίσω από τον έτερο «παππού» του WSBK θα τερματίσουν οι Davies, Laverty, Fabrizio, Haslam και Giuliagno.
Εξίσου θεαματικό προβλέπεται και το 2ο Σκέλος. Με τη νίκη αυτή ο Biaggi έχει πλεονέκτημα 60 βαθμών στη βαθμολογία έναντι του Melandri.
Αποτελέσματα Α’ Σκέλους WSBK Aragon
1. Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 39’51 .188
2. Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 39’51 .466
3. Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 40’00 .650
4. Chaz Davies (ParkinGO Racing MTC) Aprilia RSV4 Factory 40’02 .015
5. Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 40’06 .896
6. Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italy GoldBet) BMW S1000 RR 40’18 .785
7. Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 40’20 .220
8. Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 40’30 .562
9. Leon Camier (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 40’32 .075
10. Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 40’32 .628
11. Niccolò Canepa (Red Devils Rome) Ducati 1098R 40’33 .244
12. Sylvain Guintoli (Effenbert Liberty Racing Team) Ducati 1098R 40’33 .557
13. Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 40’33 .857
14. Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40’39 .198
15. John Hopkins (Fixi Crescent Suzuki) Suzuki GSX-R1000 40’40 .940
16. Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 40’45 .778
17. Norino Brignola (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 41’50 .841
RT. Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 37’59 .942
RT. Badovini (BMW Motorrad Italy GoldBet) BMW S1000 RR 38’00 .256
RT. David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 37’42 .556
RT. Leandro Mercado (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 20’25 .914
RT. Loris Baz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 17’07 .882
RT. Jakub Smrz (Effenbert Liberty Racing Team) Ducati 1098R