Τελικά οι δύσκολες συνθήκες της Superpole που άφησαν εκτός μεγάλα ονόματα,
πρόσφεραν εξαιρετικό αγώνα στο Α’ Σκέλος των SBK στο Misano. Πολλοί αναβάτες
διεκδίκησαν τη νίκη ως το τέλος, αλλά η πλάστιγγα τελικά έγειρε υπέρ του εξαιρετικού
Max Biaggi, που οδήγησε αλάνθαστα την Aprilia.
Πίσω του βρέθηκε ο αναγεννημένος Carlos Checa, που θα μπορούσε να διεκδικήσει
την πρώτη θέση αν δεν υπέπιπτε σε ένα μικρό λάθος. Μετά διάλεξε τη σιγουριά της
2ης θέσης, αντί για το αμφίβολο αποτέλεσμα της προσπάθειάς του να πλησιάσει πάλι
τον Biaggi.
Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Davide Giugliano, ο δεύτερος της Althea Ducati που
αργά αλλά σταθερά αναδεικνύεται στον κορυφαίο νέο Ιταλό αναβάτη του WSBK. Στο
Α’ Σκέλος αναγκάστηκε να υποκλιθεί στους δύο βετεράνους, ωστόσο την τρίτη θέση
του βάθρου δεν μπόρεσε να του την αμφισβητήσει κανείς. Ούτε και ο άτυχος Marco
Melandri, που εγκατέλειψε από προβλήματα με τα ελαστικά του.
Στην εκκίνηση πρώτος έφυγε ο Rea, που οδήγησε αρχικά τον αγώνα μπροστά από
τον Tom Sykes. Τους δύο Βρετανούς ακολούθησε ο Giugliano, τον οποίο σύντομα
πέρασε ο Leon Haslam. Ένα δευτερόλεπτο πιο πίσω βρισκόταν η ομάδα των
Badovini, Melandri, Biaggi, Checa και Laverty.
Οι αναβάτες αυτοί αντάλλασσαν διαρκώς θέσεις, αντίθετα από τους πρωτοπόρους
όπου τα πράγματα έδειχναν παγιωμένα. Μετά τον 5ο γύρο άρχισε να επιτίθεται ο
Melandri κάνοντας νέο ρεκόρ γύρου και πλησιάζοντας τον Giugliano.
Στο ένα τρίτο του αγώνα ο Rea είχε ήδη δημιουργήσει διαφορά σχεδόν ενός
δευτερολέπτου από τον Sykes που είχε διαρκώς το μυαλό του στους επιτιθέμενους
Haslam, Giugliano και Melandri. Τέσσερα δευτερόλεπτα πιο πίσω παρακολουθούσε
ο Biaggi, που είχε καταφέρει να περάσει τον νεαρό Badovini.
Στα μέσα του αγώνα η προπορεία του Rea ήταν δύο δευτερόλεπτα, ενώ οι Biaggi και
Checa είχαν ροκανίσει την διαφορά και είχαν πιάσει τους πρώτους που διεκδικούσαν
τη 2η θέση, κολλώντας στην ουρά τους. Όμως ο Giugliano έδειχνε ικανός να την
κρατήσει καθώς ο Βiaggi ήταν ακόμα 5ος και ο Checa 6ος.
Κάπου εκεί στα 2/3 του αγώνα ο γερόλυκος Max αποφάσισε να κινηθεί πιο επιθετικά,
πλησιάζοντας τους Giugliano και Rea. Και ενώ ο νεαρός Ιταλός με την Ducati
ετοιμαζόταν να αμφισβητήσει την πρωτοπορεία του αναβάτη της Honda, ο Biaggi είχε
κολλήσει πίσω του καραδοκώντας για το λάθος. Την ίδια ώρα ο Checa ροκάνιζε αργά
αλλά σταθερά τους πρώτους.
Στον 17ο γύρο ο Giugliano τελικά τα κατάφερε. Πέρασε μπροστά, ακολουθούμενος
από τους Biaggi και Checa, οι οποίοι είχαν προσπεράσει τον Rea, καθώς ο Βρετανός
αντιμετώπιζε προβλήματα με τα λάστιχά του.
Ο έμπειρος Biaggi μελέτησε για λίγους γύρους την οδήγηση του νεαρού
συμπατριώτη του και ύστερα, στονμ 22ο γύρο έκανε την κίνησή του. Ο Checa
επανέλαβε και έτσι ο νέος της Althea Ducati βρέθηκε 3ος. Στον ίδιο γύρο ο Melandri
υποχώρησε στα pit.
Για λίγο ο Checa έμοιαζε έτοιμος να αμφισβητήσει τον Biaggi, αλλά τελικά αποφάσισε
να μείνει εκεί που ήταν, καθώς γύρο με τον γύρο γινόταν φανερό ότι δεν είχε
πουθενά ικανό πλεονέκτημα που θα του επέτρεπε να περάσει μπροστά. Τη θέση του
διατήρησε και ο Giugliano.
Μετά το Α’ Σκέλος, ο Βiaggi εξακολουθεί να προηγείται με 185,5 βαθμούς, έναντι
155,5 του Tom Sykes (4ος στον αγώνα), 152 του Rea, 150,5 του Checa και 142,5
του Melandri.
Αποτελέσματα:
1.Biaggi (Aprilia) σε 38’58.471, μ.ω.τ. 156.139 χ.α.ω., 2. Checa (Ducati) +0,305, 3.
Giugliano (Ducati) +4.503, 4. Sykes (Kawasaki) +8.858, 5. Rea (Honda) +11.627, 6.
Davies (Aprilia) +12.25, 7. Laverty (Aprilia) +12.551, 8. Guintoli (Ducati) +13.561, 9.
Smrz (Ducati) +17.014, 10. Camier (Suzuki) +18.361, 11. Badovini (BMW) +20.029,
12. Haslam (BMW) +22.082, 13. Berger (Ducati) +22.966, 14. Fabrizio (BMW)
+27.014, 15. Baiocco (Ducati) +31.133, 16. Aoyama (Honda) +31.719, 17. Hopkins
(Suzuki) +31.902, 18. Canepa (Ducati) +43.770, 19. Mercado (Kawasaki) +55.071,
20. Sandi (BMW) 6 γύροι.