To Triumph Scrambler είναι μια πολύ ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα και γι’ αυτό όχι και η ευκολότερη στο να βελτιωθεί αισθητικά.

Ανήκει σε μια κατηγορία μοντέλων όπως το Kawasaki W800 και το V7 της Moto Guzzi που διαθέτουν από το εργοστάσιο ένα ολοκληρωμένο στυλ και οι όποιες επεμβάσεις πρέπει να γίνουν πολύ προσεκτικά προκειμένου να μην είναι αρνητικό το αποτέλεσμα.

Με μεγάλη εμπειρία στο customizing πάντως, η Triumph Tridays καθόλου δεν φοβήθηκε και προχώρησε σε αλλαγές και βελτιώσεις που όχι μόνον διατηρούν, αλλά και εντείνουν τον χαρακτήρα του Scrambler –και παράλληλα αναβαθμίζουν την λειτουργία του.

Ονόμασε τη δημιουργία της Rumbler, μια λέξη που ηχητικά παραπέμπει στο “σκράμπλερ” αλλά έχει και την αναγκαία βαρύτητα για να επιβληθεί σαν αυτόνομη οντότητα.

Το Rumbler σχεδιάστηκε ειδικά για να πάρει μέρος Tridays Rumble, ένα αγώνα επιτάχυνσης (sprint) σε διαδρομή 400 μέτρων, πάνω στο γρασίδι, που είναι ανοιχτός σε όλους. Δηλαδή δεν υπάρχουν περιοριστικοί κανονισμοί για τους συμμετέχοντες.

Το Rumble αποτελεί μέρος της Tridays, η οποία είναι η επίσημη πανευρωπαϊκή γιορτή της Τriumph για τους λάτρεις της φίρμας, όπως το WDW της Ducati και το Motorrad Days της BMW. Διοργανώνεται κάθε χρόνο στο Neukirchen, ένα γραφικό χωριό 2.500 κατοίκων, στην Αυστρία.

Μια παράδοση του event είναι η παρουσίαση από τον διοργανωτή Uli Brée μίας μοναδικής custom Triumph κάθε χρόνο, αφιερωμένης στο Tridays. Για να δημιουργήσουν τη special Triumph του 2012, ο Brée αγκαζάρισε δύο γνωστά ονόματα του χώρου, τους Jochen Schmitz-Linkweiler της LSL και Jens vom Brauck της JvB-Moto.

Το Rumbler είναι αποτέλεσμα της έμπνευσής τους αλλά και μια πολύ λειτουργική μοτοσυκλέτα. Η LSL αναβάθμισε τις αναρτήσεις τοποθετώντας ανεστραμμένο πιρούνι και δύο piggy-back αμορτισέρ της Öhlins (πολυρυθμιζόμενα) ενώ για πρόσφυση στο χώμα φόρεσε στις ζάντες λάστιχα enduro της Pirelli. Με τις επεμβάσεις αυτές αύξησε και την απόσταση του Rumbler από το έδαφος.

Οι χειροποίητες πλάκες τιμονιού άλλαξαν τη γεωμετρία εμπρός σε πιο γρήγορη, ενώ το στάνταρ σύστημα φρένων πήγε στο ράφι. Στη θέση του τοποθετήθηκε το σύστημα Magura Supermoto με δαγκάνες 4 εμβόλων και ακτινική τρόμπα.

Η ιδιαίτερη εμφάνιση προέρχεται κυρίως από ανταλλακτικά της JvB-Moto, που παρείχε τον προβολέα, τα φτερά, τα πλαϊνά καπάκια και το… παγκάκι στη θέση της σέλας. Στην εξαγωγή τοποθετήθηκε επίσης μια ολόκληρη εξάτμιση της Arrow, πολύ όμορφη και ελαφρύτερη.

Δεν έχουμε δει άλλες μοτοσυκλέτες από αυτές που συμμετέχουν στο Rumble, όμως τούτη εδώ δείχνει πρακτική, όμορφη και λειτουργικά έτοιμη για να αντιμετωπίσει τα 400 τρελά μέτρα της κόντρας.