Η Honda εξελίσσει τεχνολογία η οποία ανιχνεύει το ενδεχόμενο κυκλοφοριακής συμφόρησης και προσδιορίζει κατά πόσον το λεγόμενο «μοντέλο κίνησης» του οχήματος δημιουργεί κυκλοφοριακές ανασχέσεις.
Ο βαθμός επιτάχυνσης και επιβράδυνσης ενός αυτοκινήτου επηρεάζει την κυκλοφορία των πίσω οχημάτων και μπορεί να προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Έτσι αντί να ενημερώνει τον οδηγό με πληροφορίες που τον βοηθούν να αποφύγει ένα μποτιλιάρισμα σύμφωνα με τα τρέχοντα δελτία οδικής κυκλοφορίας, το σύστημα παρακολουθεί το «μοντέλο» επιτάχυνσης και επιβράδυνσης του οχήματος προκειμένου να προσδιορίσει το ενδεχόμενο δημιουργίας κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Με βάση το αποτέλεσμα, το σύστημα παρέχει στον οδηγό κωδικοποιημένες πληροφορίες, στην οθόνη του ταμπλό, που βοηθούν στην ομαλή οδήγηση και μετριάζουν τις κυκλοφοριακές ανασχέσεις.
Η τεχνολογία αυτή αποτελεί προϊόν συνεργασίας με το Ερευνητικό Κέντρο Προηγμένων Επιστημών και Τεχνολογιών του πανεπιστημίου του Τόκιο και τα αποτελέσματα των δοκιμών έδειξαν ότι το σύστημα βοήθησε στην αύξηση της μέσης ταχύτητας κατά 23% περίπου και βελτίωσε την απόδοση των αυτοκινήτων που ακολουθούν κατά 8%.
Στοχεύοντας να παρουσιάσει αυτή την τεχνολογία στην αγορά, η Honda θα ξεκινήσει την πρώτη δοκιμή της τεχνολογίας σε δημόσιο δρόμο στην Ιταλία και στην Ινδονησία φέτος το Μάιο και τον Ιούλιο αντίστοιχα, προκειμένου να επαληθεύσει την αποτελεσματικότητά της στην ελαχιστοποίηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.
Πηγή: gocar.gr