Λίγους μόλις μήνες μετά το εμπορικό του λανσάρισμα επί ελληνικού εδάφους, το νέο Citroën C3 κατέκτησε την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά για τον Μάρτιο 2025, ανεξαρτήτως κατηγορίας, με 664 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 5,2%.

Μάλιστα, το δημοφιλές σούπερ μίνι εδραιώνεται στην κατηγορία B- SUV, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις ταξινομήσεις τον Μάρτιο με μερίδιο αγοράς 14,6% και την δεύτερη στο σύνολο του τριμήνου με 1.625 πωλήσεις και μερίδιο αγοράς 13,6%.

Με όπλο του την ελκυστική σχεδίαση, την εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής και τη διαχρονική άνεση που προσφέρουν τα μοντέλα της γαλλικής μάρκας, δικαιωματικά το νέο C3 αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή στην κατηγορία του, όπως άλλωστε αποδεικνύει και η προτίμηση του αγοραστικού κοινού.

Να σημειωθεί ότι, οι ταξινομήσεις του πρώτου τριμήνου της χρονιάς αφορούν την έκδοση βενζίνης του νέου Citroёn C3, ενώ αναμένονται οι υβριδικές εκδόσεις στο τέλος του δεύτερου τριμήνου στην ελληνική αγορά.

Παράλληλα, τη γκάμα του γαλλικού μοντέλου συμπληρώνει το αμιγώς ηλεκτρικό ë-C3,το οποίο είναι πλέον διαθέσιμο στις εκθέσεις διανομέων του πανελλαδικού δικτύου διανομέων της Citroёn.

Με τιμή εκκίνησης από 18.900 ευρώ (συμπεριλαμβανομένης της κρατικής επιδότησης του Κινούμαι Ηλεκτρικά 3), 326 χιλιόμετρα αυτονομία σε συνδυασμένο κύκλο WLTP και την δυνατότητα φόρτισης από 20 έως 80% της μπαταρίας σε μόλις 26 λεπτά, το νέο ë-C3 αποτελεί ιδανική λύση για μετακίνηση σε καθημερινή βάση εντός πόλης.