Περισσότερα από 1.900.000 οχήματα κινήθηκαν στο εθνικό οδικό δίκτυο τις ημέρες του Πάσχα, προερχόμενα από τα μεγάλα αστικά κέντρα της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, με απολογισμό 24 θανατηφόρα τροχαία και 25 νεκρούς.
Τα αντίστοιχα νούμερα την ίδια περίοδο το 2024 ήταν 29 θανατηφόρα τροχαία με 30 νεκρούς. Πρόκειται για μείωση μεν, που όμως απέχει πόρρω απ’ αυτό που επιθυμεί το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. και η Τροχαία και είναι να μην χάνεται κανένας άνθρωπος στην άσφαλτο. Την ίδια ώρα τα σοβαρά τροχαία ανήλθαν σε 25 έναντι 20 την περσινή χρονιά και τα ελαφρά σε 453 έναντι 424 το 2024, ενώ οι σοβαρά τραυματίες έφτασαν τους 34 έναντι 25 την ίδια περίοδο πέρσι και οι ελαφρά τους 600 έναντι 550 το 2024.
Ιδιαίτερα φαίνεται πως απέδωσαν τα μέτρα στον τομέα ευθύνης της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής, όπου τα θανατηφόρα τροχαία μειώθηκαν κατά 60% (4 έναντι 10 το 2024), ενώ οριακά μειωμένα ήταν τα σοβαρά από 7 το 2024 σε 6 το 2025.
Αξίζει να σημειώσουμε ότι σύμφωνα με τα στατιστικά που έδωσε στη δημοσιότητα το Αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., οι υπηρεσίες Τροχαίας σε όλη τη χώρα «μετά από χαρτογράφηση των σημείων όπου παρατηρούνταν έντονα παραβατικές και επικίνδυνες συμπεριφορές», προχώρησαν σε ελέγχους 270.359 οχημάτων (21.134 περισσότερα συγκριτικά με το 2024) βεβαιώνοντας 77.568 παραβάσεις (έναντι 72.284), μεταξύ των οποίων:
- 18.762 για υπερβολική ταχύτητα,
- 3.130 για μη χρήση προστατευτικού κράνους,
- 2.257 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας,
- 1.577 για οδήγηση υπό την επήρεια μέθης,
- 1.490 για στέρηση άδειας ικανότητας οδήγησης και
- 625 για χρήση κινητού τηλεφώνου.