Εντυπωσιακά ήταν τα αποτελέσματα στο πρώτο 4μηνο του 2017 για τη Škoda στην Ελληνική αγορά, η οποία σημείωσε μία αύξηση πωλήσεων 117%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε πωλήσεις 1.088 αυτοκινήτων, έναντι 502 στην αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Να σημειωθεί ότι, σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των αποτελεσμάτων αυτών έπαιξε η ανταγωνιστικότητα και η ελκυστικότητα των μοντέλων της τσέχικης φίρμας, τα οποία ανανεώνονται σχεδιαστικά και εξοπλίζονται συνεχώς με νέες τεχνολογίες και συστήματα ενημέρωσης, ψυχαγωγίας και υποστήριξης του οδηγού, προσφέροντας έξυπνες και καινοτόμες λύσεις, διευρύνοντας έτσι το ποσοστό κάλυψης των αναγκών του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού.
Στην επίτευξη των αποτελεσμάτων αυτών τον πρώτο ρόλο είχε το Octavia το οποίο με πωλήσεις 399 αυτοκινήτων κατέλαβε την 1η θέση στα μεσαία sedan. Το νέο Fabia κατέγραψε 273 πωλήσεις και κατέλαβε την 2η θέση, ακολουθούμενο από το Rapid με 109 συνολικές πωλήσεις. Εντυπωσιακή πορεία κατέγραψε και το νέο Superb, το οποίο με 55 πωλήσεις κατέλαβε την 1η θέση στα μεγάλα sedan (άνω των 4.8μ), μόλις 6 μήνες μετά την επίσημη παρουσίασή του στην Ελλάδα.
Νίκος Τσάδαρης