Η Mazda συνεργάστηκε με τις Sumitomo Metal Industries, Ltd. και την Aisin Takaoka Co., Ltd, οι οποίες ανέπτυξαν και κατασκεύασαν κομμάτια αυτοκινήτου από υψηλής αντοχής χάλυβα και θα αντέχουνε πιέσεις έως και 1.800 MPa. Αυτή τη νέα τεχνολογία θα τη δούμε για πρώτη φορά στο νέο SUV μοντέλο της Mazda, το CX-5, που θα αρχίσει την παραγωγή του από τις αρχές του 2012.
Ο χάλυβας τοποθετήθηκε στις τραβέρσες μπροστά και πίσω και είναι μέρος του προγράμματος SKYACTIV. Ο ανθεκτικός χάλυβας είναι πολύ ισχυρό σαν υλικό και θα έχει ως αποτέλεσμα να απορροφήσει λιγότερη ενέργεια σε περίπτωση τρακαρίσματος, γι’αυτό και η Mazda κατασκεύασε εξ’αρχής νέα δοκάρια στήριξης στον εμπρός και στον πίσω προφυλακτήρα του νέου μοντέλου, ώστε να υπάρχει καλύτερη απορρόφηση ενέργειας, άρα και μεγαλύτερη ασφάλεια.
Αναλυτικότερα, οι τραβέρσες θα είναι 20% πιο ισχυρές και θα ζυγίζουν 4,8 κιλά λιγότερο από εκείνες που διαθέτει αυτή τη στιγμή η ιαπωνική εταιρεία. Η Mazda έχει ως στόχο να μειώσει το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, παρέχοντας ταυτόχρονα την ίδια -και καλύτερη- ασφάλεια στους επιβαίνοντες.
Επίσης, με τη σημαντική μείωση του βάρους τα οχήματα θα εξασφαλίσουν και καλύτερες επιδόσεις και μείωση στην κατανάλωση.
Επιπλέον, η Mazda συνεργάστηκε με τη Futaba Kogyo Co., Ltd. για να αναβαθμίσει και τη συγκόλληση των νέων αυτών κομματιών με αποτέλεσμα να βελτιωθεί ακόμα περισσότερο η νέα κατασκευή.
Θυμίζουμε ότι το Mazda CX-5 είναι το αυτοκίνητο της εβδομάδας στο τεύχος 39 του auto Τρίτη και αποτελεί το μικρό αδελφάκι του Mazda CX-7. Βέβαια, το νέο ιαπωνέζικο μοντέλο έχει αρκετά νέα στοιχεία και αυτά είναι η νέα σχεδιαστική ταυτότητα KODO (Soul of Motion) και η τεχνολογία SKYACTIV που αναφέραμε και παραπάνω.
Όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα θα εφοδιάζεται με 3 κινητήρες, έναν 2λιτρο βεζινοκινητήρα 165 ίππων (160 για την τετρακίνητη έκδοση) και 2 πετρελαιοκινητήρες. Τέλος, το νέο Mazda CX-5 φτάνει τα 4,5 μέτρα μήκος και τα 215 χλστ. (210 για την τετρακίνητη έκδοση) απόσταση από το έδαφος.
Πηγή: autotriti.gr