Η κρίση χτύπησε και τα πρατήρια υγραερίου, καθώς ακόμη και οι καταναλωτές που έσπευσαν τους προηγούμενους μήνες να μετατρέψουν τους κινητήρες των αυτοκινήτων τους για να έχουν χαμηλότερο κόστος κίνησης, «κλειδώνουν» τα ΙΧ τους.
Οι τιμές του υγραερίου κίνησης κυμαίνονται κατά μέσο όρο στα 80 – 85 λεπτά το λίτρο και έχουν αυξηθεί πάνω από δέκα λεπτά σε σχέση με την αρχή του χρόνου.
Αιτίες της αύξησης είναι αφενός η άνοδος των τιμών διυλιστηρίου στο συγκεκριμένο διάστημα, από 67 – 68 λεπτά σε 70 – 71 λ., αφετέρου η αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης τον περασμένο Ιούνιο, κατά 6 λεπτά το λίτρο.
Το κόστος της μετατροπής, ανάλογα με τον κινητήρα και το μοντέλο, ξεκινά χαμηλότερα από 1000 ευρώ και μπορεί να φθάσει τα 2000 ευρώ. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής του καυσίμου, δηλαδή μπορεί ανά πάσα στιγμή να «γυρίσει» στη βενζίνη ενώ στα μειονεκτήματα περιλαμβάνεται η δέσμευση χώρου στο πορτ – μπαγκάζ για τη δεξαμενή του υγραερίου.
Ο χρόνος απόσβεσης του κόστους μετατροπής εξαρτάται από τα χιλιόμετρα που κάνει κανείς κάθε χρόνο. Ενδεικτικά, για ένα ΙΧ που κάνει 20.000 χιλιόμετρα το χρόνο η εξοικονόμηση από τη χρήση υγραερίου κυμαίνεται στα 1000 ευρώ ετησίως.
Στην Αττική λειτουργούν περί τα 20 πρατήρια υγραερίου, ενώ σε όλη τη χώρα ο αριθμός τους ανεβαίνει στα 60.