Το Yaris μπορεί να μεγάλωσε, ωστόσο οι Ιάπωνες πορεύτηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε ο χαρακτήρας που καθιέρωσε το μοντέλο να παραμείνει αναλλοίωτος.
Όταν οι άνθρωποι της Toyota λένε νέο, το εννοούν και βέβαια χαμογελούν σε σχόλια περί ίδιων μηχανικών μερών, απουσίας τούρμπο κ.λπ. Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, οπότε οι… δύσπιστοι δεν έχουν παρά να οδηγήσουν την τρίτη γενιά του δυνατού χαρτιού της φίρμας.
Οπτικά τα νέα έχουν να κάνουν με την επιμήκυνση αμαξώματος και μετατροχίου και άρα με την αύξηση των διαθέσιμων χώρων, στοιχεία που σαν αποτέλεσμα έχουν και το «ξεκαθάρισμα» λογαριασμών με το Aygo αλλά και το Verso S. Τέλος στα στοιχεία που έδιναν στο Yaris κάποιον πολυμορφικό προσανατολισμό, όπως χώροι μικροαντικειμένων παντού, συρόμενο πίσω κάθισμα κ.ά. που τα βρίσκεις πλέον μόνο στη Verso.
Στα συν της εμφάνισης, η νέα μάσκα και ο προφυλακτήρας με αεραγωγό εμπρός, που προδίδουν και ελαφριά στροφή προς πιο σπορτίφ φιλοσοφία, αλλά και σημαντικές αλλαγές εντός. Η σημαντικότερη διαφοροποίηση συγκριτικά με τους προκατόχους του εντοπίζεται στο βασικό πίνακα των αναλογικών πλέον, επιτέλους, οργάνων ο οποίος βρίσκεται πλέον στη σωστή θέση, μπροστά ακριβώς από το «ακριβό», το ιδιαίτερα προσεγμένο πηδάλιο. Ό,τι βλέπεις σχεδιαστικά και ό,τι απολαμβάνεις σε πάτημα, είναι σαφές πως δεν προέρχεται από Yaris L ή ΧL όπως συνηθίζεται να γράφεται, αλλά από μια άλλη, μικρότερη και πιο σπορτίφ εκδοχή του… Auris.
Πού σταματάει το μάτι εντός, είτε απλά βρίσκεσαι σε φάση γνωριμίας-εξοικείωσης με τους εργονομικά άψογα τοποθετημένους διακόπτες ελέγχου, είτε οδηγείς; Στην κεντρική κονσόλα και ειδικώς στο κέντρο του ταμπλό όπου βρίσκονται οι διακόπτες του κλιματισμού, αλλά και μια οθόνη 6,1 ιντσών με ενσωματωμένο bluetooth, κάμερα οπισθοπορείας κ.ά., η οποία στην πλήρη εκδοχή λειτουργιών της θα διαθέτει ένα εντυπωσιακό πακέτο multimedia υπηρεσιών.
Πηγή: 4troxoi.gr