Έφθασε πλέον η ώρα της ανανέωσης για το πλέον δημοφιλές εμπορικά μοντέλο της εταιρείας. Έχοντας πουλήσει πάνω από 1,2 εκατ. μοντέλα από τότε που ξεκίνησε την παραγωγή της, η τέταρτη γενιά, η ανανεωμένη C-Class έρχεται να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορίας της.
Εξωτερικά ξεχωρίζει από τα νέα φωτιστικά σώματα τα οποία μπορεί να μην απέσπασαν και τα πλέον κολακευτικά σχόλια στην SL, εδώ όμως φαίνεται να ταιριάζουν καλύτερα σε αυτό το κόμπακτ σεντάν σχήμα, με τον εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή (0,26). Την διαφοροποίηση συμπληρώνουν τα χαμηλά τοποθετημένα φώτα ημέρα τεχνολογίας LED και οι νέοι προφυλακτήρες.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων,με την ευκρινέστατη ουόνη στο κέντρο του μεγάλου ταχύμετρου, καθώς και η σταθερά τοποθετημένη οθόνη χειρισμού του συστήματος ψυχαγωγίας (το οποίο πλέον μπορεί να περιλαμβάνει ακόμη και πλοήγηση στο ίντερνετ), στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας.
Φαίνεται όμως ότι το μεγαλύτερο βάρος δόθηκε σε δύο κυρίως τομείς, τους κινητήρες και τα ηλεκτρονικά συστήματα. Σε ότι αφορά το πρώτο, η καθολική υιοθέτηση του προγράμματος BlueEFICIENCY με άμεσο ψεκασμό, σύστημα eco start/stop και η τροποποίηση της τελικής σχέσης μετάδοσης προς χάριν της οικονομίας, είχαν σαν αποτέλεσμα μία βελτίωση στην κατανάλωσης, της τάξεως του 31%. Επίσης στις αυτόματες εκδόσεις το παρόν θα δίνει αποκλειστικά το εξελιγμένο επτατάχυτο 7G TRONIC plus.
Η γκάμα αποτελείται από τον υπερτροφοδοτούμενο 1800αρη τετρακύλινδρο με ιπποδύναμη 156, 184 και 204 ίππων, ενώ στην κορυφή βρίσκεται ο νέος V6 των 3,5 λίτρων, ο οποίος αν και ισχυρότερος, είναι καθαρότερος και οικονομικότερος σε σχέση με τον προκάτοχο του.
Την ανανεωμένη C Class έρχονται να πλαισιώσουν 10 νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Μεταξύ αυτών θα ξεχωρίσουμε την αυτόματη μεγάλη σκάλα των φώτων, τα ενεργά(!) συστήματα διατήρησης πορείας στην λωρίδα κυκλοφορίας και ειδοποίησης τυφλών σημείων (ο οδηγός ειδοποιείται αρχικά με ειδικά σήματα και αν δεν αντιδράσει ενεργοποιούνται τα φρένα), η ανίχνευση κόπωσης του οδηγού και το ενεργό cruise control, το οποίο παρέχει την δυνατότητα ακόμη και πλήρους ακινητοποίησης του αυτοκινήτου.
Από πλευράς αναρτήσεων, το σύστημα Agility Control είναι πλέον στάνταρ, ενώ υπάρχει η επιλογή μιας σφικτότερης ανάρτησης, ή ακόμα και του προηγμένου πακέτου Dynamic Handling, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση και κρεμαγιέρα τιμονιού με αμεσότερη απόκριση.
Οι πρώτες εντυπώσεις από την οδήγηση στους εξαιρετικούς δρόμους της Τενερίφης επιβεβαιώνουν απλά ότι το καλό, έγινε καλύτερο, είτε μιλάμε για την οδική συμπεριφορά, είτε για τους κινητήρες. Θα επιστρέψουμε όμως στο θέμα λίαν συντόμως, μιας και η ανανεωμένη Mercedes C αναμένεται στην χώρα μας στις αρχές Απριλίου.
Πηγή: 4troxoi.gr