Προκειμένου να κάνουν τη διαφορά σε θέματα κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων, οι μηχανικοί της FPT (Fiat Powertrain Technologies) πήραν τη μεγάλη απόφαση και εξέλιξαν από λευκό χαρτί τον TwinAir.
Ένα 2κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 875 κυβικών που ενσωματώνει και σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βυθίσματος των βαλβίδων εισαγωγής. Αποδίδει 85 ίππους και 14,8 kgm ροπής στις 1.900 σ.α.λ., ενώ στην οδήγηση ξεπερνά τις προσδοκίες.
Στο εύρος 1.500-5.000 σ.α.λ. η δύναμη, η ελαστικότητα και η ευστροφία του εντυπωσιάζουν, ενώ ο ήχος έχει μια ιδιαίτερη –easy listening- χροιά που δεν ενοχλεί. Καλά μονωμένοι είναι και οι κραδασμοί, που γίνονται αισθητοί μόνο στο ξεκίνημα.
Υπάρχει και το Eco Mode που «κόβει» τη ροπή στα 10,2 kgm στις 2.000 σ.α.λ. και την ισχύ στους 77 ίππους, προσφέροντας κέρδος 15% σε κατανάλωση συγκριτικά με το Normal.
Έτσι, τα 4,1 λίτρα/100 km μέσης κατανάλωσης και τα 95 gr CO2/km σε μικτό κύκλο που ανακοινώνει η Fiat για την έκδοση με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο είναι τιμές δίχως συναγωνισμό στο βενζινοκίνητο στερέωμα.
Στη χώρα μας θα έρθει στα μέσα του Οκτώβρη.
Πηγή: drive.gr