Η θρυλική βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία MG επανεμφανίζεται δυναμικά στην Ελλάδα, χάρη στην αντιπροσώπευση από τον Όμιλο Συγγελίδη, φέρνοντας μαζί την ανανεωμένη γκάμα της με μοντέρνα και τεχνολογικά προηγμένα οχήματα. Η χώρα μας άλλωστε αποτέλεσε προ ημερών την αφετηρία για την παρουσίαση του νέου μοντέλου MG3 Hybrid+. Πρόκειται για ένα καινοτόμο υβριδικό hatchback, το οποίο έρχεται να ταράξει τα νερά στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών αυτοκινήτων.
Σχεδιασμός και εξοπλισμός που ξεχωρίζει
Το MG3 Hybrid+ χαρακτηρίζεται από το τυπικό 5θυρο hatchback αμάξωμα, με μήκος 4.113 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.570 χιλιοστά, διαστάσεις που το τοποθετούν στο ανώτερο άκρο της κατηγορίας του. Προσφέρουν μια ευρύχωρη καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει έως και πέντε ενήλικες επιβάτες. Παράλληλα, ο χώρος αποσκευών παραμένει αξιοπρεπής με 293 λίτρα χωρητικότητα, παρόλο που η μπαταρία του υβριδικού συστήματος είναι τοποθετημένη κάτω από το πάτωμα.
Στο εσωτερικό του MG3 Hybrid+, οι δύο ανεξάρτητες οθόνες (7 και 10,25 ιντσών) που βρίσκονται στο πάνω μέρος του ταμπλό κλέβουν την παράσταση. Η μία λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ η άλλη εξυπηρετεί το σύστημα infotainment. Η ευχάριστη και καλοκατασκευασμένη καμπίνα προσφέρει άνεση και εργονομία στους επιβάτες. Το μεγάλο μεταξόνιο και το φαρδύ αμάξωμα εξασφαλίζουν άνετους χώρους για τους πίσω επιβάτες, που μπορούν να είναι ακόμα και τρεις.
Τα καθίσματα παρέχουν καλή πλευρική στήριξη, ενώ η περιφερειακή ορατότητα είναι κάπως περιορισμένη στις πίσω γωνίες, κάτι που όμως αντισταθμίζεται από τη στάνταρ κάμερα οπισθοπορείας. Παράλληλα, το όμορφο πολυγωνικό τιμόνι με τη στεφάνη είναι πρακτικό στη χρήση, ενώ ο περιστροφικός επιλογέας ταχυτήτων στη βάση της κονσόλας προσθέτει στην εργονομία του εσωτερικού.
Ο εξοπλισμός του MG3 Hybrid+ είναι πλούσιος, ακόμη και στην βασική έκδοση Excite. Περιλαμβάνει στάνταρ σύστημα ESP με hill holder, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος, σύστημα προειδοποίησης ασταθούς οδήγησης, σύστημα προειδοποίησης απόκλισης από τη λωρίδα και υποβοήθησης διατήρησης στη λωρίδα, 6 αερόσακους, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικούς καθρέπτες, προσαρμοζόμενο cruise control, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίας/μεγάλης σκάλας φώτων.
Επιπλέον, διαθέτει ηχοσύστημα με ψηφιακό ραδιόφωνο, Bluetooth, συμβατότητα με Apple CarPlay και Android Auto, δύο θύρες USB και χειριστήρια στο τιμόνι, σύστημα πλοήγησης, θύρα USB για φόρτιση πίσω και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνονται στο πακέτο MG Pilot, συγκαταλέγονται μεταξύ άλλων το Lane Keep Assist, το Adaptive Cruise Control και το Forward Collision Warning.
Σύστημα Hybrid+: Η καινοτομία στην υπηρεσία της οικονομίας
Το υβριδικό σύστημα του MG3 Hybrid+ είναι το βασικό του πλεονέκτημα. Αποτελείται από έναν κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με απόδοση 102 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων με 250 Nm ροπής. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει συνολική ισχύ 194 ίππων, γεγονός που καθιστά το MG3 Hybrid+ ένα από τα πιο ισχυρά μοντέλα της κατηγορίας του.
Ο κινητήρας βενζίνης συνδέεται με ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων. Παρά το ότι ο αριθμός των σχέσεων φαίνεται περιορισμένος, η συνδυαστική ισχύς των κινητήρων εξασφαλίζει ομαλή και αποδοτική απόδοση. Το μοντέλο, που ζυγίζει μεταξύ 1.285 και 1.308 κιλών, επιταχύνει από 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 8 δευτερόλεπτα και η ενδιάμεση επιτάχυνση από 80-120 χλμ/ώρα γίνεται σε 5 δευτερόλεπτα. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προφίλ λειτουργίας κινητήρα: eco, normal και sport.
Η μεγάλη μπαταρία 1,83 kWh, τοποθετημένη εμπρός από τον πίσω άξονα, επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση έως τα 60 χλμ/ώρα. Από τα 60 έως τα 80 χλμ/ώρα, ο θερμικός κινητήρας συμμετέχει στη φόρτιση της μπαταρίας. Πάνω από τα 80 χλμ/ώρα, οι δύο κινητήρες συνεργάζονται για την κίνηση του αυτοκινήτου. Κατά την κίνηση στο εθνικό δίκτυο, ο κινητήρας βενζίνης αναλαμβάνει το μεγαλύτερο φορτίο, φορτίζοντας ταυτόχρονα τη μπαταρία μέσω της ανάκτησης ενέργειας, που ρυθμίζεται σε τρία στάδια κατά την πέδηση.
Από τη θέση του οδηγού: Εντυπωσιακές επιδόσεις και άνεση
Οδηγώντας το MG3 Hybrid+ εντυπωσιάζεται κανείς με το συνδυασμό αποδοτικότητας του υβριδικού συστήματος και επιδόσεων. Η σωστή θέση οδήγησης και το τιμόνι με τη στεφάνη διευκολύνουν τον οδηγό, ενώ η λειτουργία της ανάρτησης είναι προοδευτική, απορροφώντας τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος.
Αν και ελαφρύ στην αίσθηση, το τιμόνι είναι υποδειγματικά ακριβές και γρήγορο, ενώ η προοδευτικότητα και η αίσθηση του πεντάλ των φρένων αποτελούν θετικές εκπλήξεις, κάτι που σπάνια συναντάμε σε υβριδικά οχήματα.
Παρά τον γρήγορο ρυθμό οδήγησης χιλιομέτρων με το ρεζερβουάρ των 36 λίτρων. Το αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη δεν παράγουν θορύβους, ενώ τα φρένα ανταποκρίνονται άψογα.
Εκδόσεις – τιμές: Προσιτό και πλήρως εξοπλισμένο
Το MG3 Hybrid+ διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Excite, Exclusive και Luxury. Η βασική έκδοση Excite είναι εξοπλισμένη με πληθώρα χαρακτηριστικών, ενώ υπάρχει προωθητικό πρόγραμμα έκπτωσης μέχρι το τέλος Ιουλίου. Το πακέτο Triple7, που παρέχει 7ετή εγγύηση, οδική βοήθεια και έλεγχο, περιλαμβάνεται στην τιμή.
Η έκδοση Exclusive προσθέτει στοιχεία όπως επιπλέον συστήματα ασφαλείας, μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου και αναβαθμισμένο ηχοσύστημα. Η έκδοση Luxury, η κορυφαία της σειράς, περιλαμβάνει δερμάτινα καθίσματα, ηλιοροφή και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.
Εν κατακλείδι, το MG3 Hybrid+ συνδυάζει την καινοτομία, τις επιδόσεις και την προσιτή τιμή, δημιουργώντας σοβαρές προοπτικές να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του στην ελληνική αγορά. Με την επιστροφή της MG, οι καταναλωτές στην Ελλάδα έχουν πλέον μια εξαιρετική επιλογή σε ένα υβριδικό hatchback που προσφέρει αξία για τα χρήματά του.