Η αμερικανική αεροπορική εταιρεία American Airlines ανάγκασε μια γυναίκα επιβάτη να αλλάξει την μπλούζα της, λόγω του κειμένου που έγραφε πάνω και θεωρήθηκε σατανικό.
Η Σουάτι Ρούνι Γκόγιαλ πετούσε από το Κι Γουέστ της Φλόριντα στο Λας Βέγκας μια ημέρα πριν το Χάλογουϊν, φορώντας μια μαύρη μπλούζα με το κείμενο «Χαίρε Σατανά» (“Hail Satan”) σε κεφαλαία γράμματα, όπως δημοσίευσε πρώτα ο ιστότοπος Buzzfeed News.
Στην μπλούζα πέρα από το κείμενο, υπήρχε ο αριθμός 666 και μια εικόνα ενός ανάποδου σταυρού.
Η 49χρονη Γκόγιαλ καθόταν με τον σύζυγό της στο αεροπλάνο, όταν μέλος του πληρώματος της εταιρείας της ζήτησε να πάρει τα προσωπικά της αντικείμενα και να τον ακολουθήσει προς το πιλοτήριο.
Η γυναίκα αρχικά πίστεψε ότι την μεταφέρουν στην πρώτη θέση. Αντί αυτού, ο αεροσυνοδός της είπε να βγάλει την προσβλητική -σύμφωνα με την εταιρεία- μπλούζα, διαφορετικά θα έπρεπε να αποβιβαστεί.
Το περιστατικό καθυστέρησε την απογείωση, καθώς το πλήρωμα περίμενε μέχρι η γυναίκα να αλλάξει αυτό που φορούσε, όπως και έκανε αφού δανείστηκε μια μπλούζα που είχε στην χειραποσκευή ο σύζυγός της. «Οι αεροσυνοδοί με ρώτησαν αν καταλάβαινα τι σημαίνει ”προσβλητικό”», δήλωσε η Γκόγιαλ στη New York Post.
«Τους είπα ότι γεννήθηκα στο εξωτερικό. Γνωρίζω τη σημασία της μπλούζας μου και δεν είναι προσβλητική». Η γυναίκα δήλωσε ότι είναι άθεη, μέλος του Σατανικού Ναού και αγόρασε την μπλούζα για να στηρίξει την αγνωστικιστική εκκλησία. «Συνήθως η αντίδραση που έχω όταν φορά την μπλούζα είναι γέλια και θετικά σήματα με τον αντίχειρα». «Δεν είμαι γκοθού, δεν έχω σκουλαρίκια. Δεν φορούσα μπλούζα με αποκεφαλισμένο τράγο. Φορούσα παντελόνι ορειβασίας και βίγκαν παπούτσια», είπε, ενώ αργότερα απολογήθηκε καθώς δεν ήθελε να προσβάλει τους γκοθ.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο της American Airlines, οι επιβάτες καλούνται να αποφεύγουν την «προσβλητική ενδυμασία». Η επιβάτισσα αποφάσισε να δημοσιεύσει την ιστορία της μετά την «αποτυχία» της American Airlines να ερευνήσει το περιστατικό, «με την ελπίδα να φέρει αλλαγή για χάρη της ελευθερίας της θρησκείας».
Η εταιρεία επικοινώνησε με την Γκόγιαλ μετά την δημοσίευση της ιστορίας και συμφώνησε να επιστρέψει τα χρήματα των εισιτηρίων. Επιπλέον, η Γκόγιαλ ζήτησε από την εταιρεία να διασφαλίσει ότι θα εκπαιδεύσει το «προσωπικό» της κατά των διακρίσεων και ότι τα τρία μέλη του πληρώματος που εμπλέκονται στο περιστατικό, θα πρέπει να ζητήσουν συγγνώμη.
«Απολογούμαστε στην κυρία Γκόγιαλ για την εμπειρία της και επικοινωνούμε μαζί της για να καταλάβουμε τι συνέβη», δήλωσε εκπρόσωπος της American Airlines. Σε τουίτ της, η αεροπορική εταιρεία έγραψε ότι «η διάκριση δεν έχει θέση στην American Airlines»….
πηγή: New York Post