Ο «Κέβιν το Καρότο» ήταν ο πρωταγωνιστής των χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων των σουπερμάρκετ Aldi στην Αγγλία, ένας αξιαγάπητος χαρακτήρας που έγραψε τη δική του ιστορία.
Σύντομη ιστορία βέβαια, καθώς ένας και μόνο ένας πολίτης δεν τον βρήκε και τόσο διασκεδαστικό.
Έκανε λοιπόν καταγγελία στην Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (Advertising Standards Authority) της χώρας, η οποία το έψαξε και κατέληξε πως τα Aldi δεν μπορούν να συνεχίσουν να την προβάλουν, στην τωρινή της τουλάχιστον εκδοχή.
Βλέπετε ο Κέβιν διαφήμιζε οινοπνευματώδη ποτά και ο ανήσυχος καταναλωτής θεώρησε πως κάτι τέτοιο θα ωθήσει τους ανηλίκους να καταναλώσουν αλκοόλ. Η ASA το ερεύνησε το θέμα και κατέληξε πράγματι πως είναι πιθανό να έχει «ισχυρό αντίκτυπο» στα παιδιά.
Εκπρόσωπος της ρυθμιστικής αρχής δήλωσε στην εφημερίδα «Blackpool Gazette»: «Θεωρήσαμε πως ο Κέβιν το Καρότο είναι έτσι φτιαγμένος ώστε να μοιάζει παιδικός χαρακτήρας, με μια ψιλή φωνή παρόμοια με αυτή ενός μικρού παιδιού. Επιπλέον, ξέρουμε ότι ο Κέβιν πουλιόταν ως παιδικό παιχνίδι κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο και ήταν δημοφιλής στα παιδιά κάτω των 18 ετών, ειδικά τα μικρά παιδιά. Καταλήγουμε λοιπόν πως ο Κέβιν είναι πιθανό να έχει ισχυρό αντίκτυπο στο κοινό κάτω των 18 ετών».