Οι Ιάπωνες κάνουν συχνά πυκνά μικρά ή μεγάλα, τεχνολογικά και μη θαύματα. Ένα από αυτό, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και η μπύρα Precious που αντί να προκαλεί δυσπεψία και φούσκωμα, σας χαρίζει νιάτα! Το νέο brand, είναι δημιούργημα της εταιρείας Suntory: κάθε κουτάκι μπύρας περιέχει δυο γραμμάτια κολλαγόνου και 5% αλκοόλ.
Στην τηλεοπτική διαφήμιση που συνοδεύει το προϊόν, ο κωμικός Ken Watanabe κάθεται σε ένα τραπέζι με γυναίκες που πίνουν τη μπύρα τους και περνούν χαλαρές στιγμές. Τότε ο Ken χαμογελάει, και λέει την ατάκα: «Τα αγόρια δεν καταλαβαίνουν αν ένα κορίτσι παίρνει κολλαγόνο ή όχι».