Μια νέα έρευνα έρχεται να επιβεβαιώσει αυτό που υποψιάζονταν πολλοί, ότι οι περισσότεροι γύρω μας δεν πολυασχολούνται με τις καλοκαιρινές φωτογραφίες ραστώνης και ανεμελιάς που κατακλύζουν κάθε σεζόν τα κοινωνικά μέσα.

Είναι αυτή την εποχή του χρόνου που το Facebook και το Instagram παίρνουν φωτιά, αν και για να είμαστε ειλικρινείς μόνο λίγοι και αρκούντως περίεργοι νοιάζονται για το πού είναι και το τι κάνουν οι φίλοι τους 24 ώρες το 24ωρο.

Αυτή την πεποίθηση έρχεται να επιβεβαιώσει μια νέα έρευνα που καταλήγει πως ένα καλό 73% ενοχλείται από τις φωτογραφίες των κοινωνικών μέσων από παραλίες και μπαρ. Αδιάφορο φυσικά για το 77% του κόσμου, που συνεχίζει να ποστάρει κανονικά ό,τι κάνει και δεν κάνει στις διακοπές του, παρά το γεγονός ότι κανείς δεν ενδιαφέρεται πραγματικά να μάθει πως περνούν τη μέρα τους από τη στιγμή που ανοίγουν τα μάτια τους.

AP_16356489174861

Η έρευνα δεν σταματά όμως εδώ, καθώς μας λέει πως ένας στους πέντε που μας βομβαρδίζουν διαρκώς με selfies το κάνει για φιγούρα και επίδειξη, την ίδια ώρα που ένας στους δέκα έχει σαφώς πιο ταπεινά κίνητρα, επιδιώκοντας εσκεμμένα να μας κάνει να ζηλέψουμε τη ζωή του.

Αυτά εκμυστηρεύτηκε στον κόσμο ο Άνταμ Μπέκετ, μεγαλοστέλεχος της βρετανικής ασφαλιστικής Aviva, η οποία οργάνωσε και εκτέλεσε την έρευνα: «Οι διακοπές είναι για πολλούς ο χρόνος που κλείνουν τις μηχανές και ξεκουράζονται, φαίνεται όπως πως αυτό το διάλειμμα δεν περιλαμβάνει και τα social media».

AP_17102511306234

Κι αν αναρωτιέστε ποιος είναι ο δημοφιλέστερος τύπος φωτογραφίας διακοπών, δεν είναι άλλος από ένα κοντινό στα πόδια! Για τέτοια βαρεμάρα μιλάμε…