Το «έξυπνο» ρολόι της Apple που ανακοινώθηκε μετά πολλών τυμπανοκρουσιών το Σεπτέμβριο και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα καταστήματα τη νέα χρονιά, ίσως δεν γνωρίσει την εμπορική επιτυχία που η Apple αναμένει.
Σύμφωνα με έρευνα του αναλυτή Gene Munster της Piper Jaffray, μόλις το 7% των αμερικανών κατόχων iPhone σκοπεύουν να αγοράσουν το Apple Watch. Η έρευνα διεξήχθη σε δείγμα 968 κατόχων του smartphone της Apple.
Ο αριθμός των πρόθυμων υποψηφίων αγοραστών του Apple Watch εμφανίζεται μειωμένος κατά 8% σε σχέση με έρευνα που διεξήχθη το Σεπτέμβριο, όποτε και η συσκευή αποκαλύφθηκε.
Ο Munster πιστεύει πως η χαμηλή ανταπόκριση του κοινού στο νέο προϊόν οφείλεται σε απουσία περισσότερων πληροφοριών από την Apple. Ποια θα είναι το αχτύπητο χαρακτηριστικό του; Ποιες εφαρμογές θα γίνουν διαθέσιμες για τη συσκευή; Οι αναλυτές περιμένουν απαντήσεις στα ερωτήματα αυτά, τη στιγμή που πλησιάζει το λανσάρισμα της συσκευής.
«Καθώς πλησιάζουμε στο λανσάρισμα του ρολογιού, πιστεύουμε ότι η Apple θα αρχίσει να φωτίζει περισσότερες λειτουργίες του προϊόντος καθώς και εφαρμογές τρίτων δημιουργών, οι οποίες -σημειώνουμε- ήταν αυτές που τελικά συνέβαλαν στην επιτάχυνση υιοθέτησης του iPhone», σημειώνει ο Munster.