Οι παραγωγοί τον ήθελαν καρικατούρα ανθρώπου, εκείνος όμως κατάφερε να μεταφέρει κάτι από την πελώρια προσωπικότητά του όπου κι αν εμφανίστηκε. Μικροσκοπικός στο μάτι αλλά τεράστιος σε όλα τα άλλα, ο Ντάνι της αμερικανικής showbiz αποδείχθηκε πολύ σκληρός για να περιοριστεί στον ρόλο του κομπάρσου ειδικών αποστολών και ξεπήδησε σταρ ήδη από την εποχή του τηλεοπτικού «Taxi». Γέννημα-θρέμμα Νεοϋορκέζος, γνώρισε τον ρατσισμό ήδη από τα μικράτα του, καθώς οι συμμαθητές του τον πείραζαν ανελέητα για το μέγεθος του παραστήματός του. Αν και λίγο αργότερα, όταν θα έκανε το μεγάλο βήμα της καριέρας του στη «Φωλιά του Κούκου», τα στόματα του bullying θα έκλειναν μονομιάς! Τα υπόλοιπα είναι κινηματογραφική ιστορία και ο ντε Βίτο είναι πια ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα πρόσωπα του πλανήτη. Όσο για τις δουλειές του, δεν περιορίστηκαν στην υποκριτική, καθώς σκηνοθέτησε πολλά και υπέγραψε την παραγωγή σε άλλα τόσα. Μια ιστορία επιτυχίας γεννήθηκε λοιπόν το 1944 και περιστράφηκε γύρω από το όνομα που όταν το βλέπεις στο καστ, ξέρεις εκ των προτέρων ότι στην ταινία το γέλιο είναι εγγυημένο…
Πρώτα χρόνια
Το δύσκολο ξεκίνημα της καριέρας
Το μεγάλο βήμα
Η μεγάλη του στιγμή θα έρθει το 1978 και στην ανεπανάληπτη τηλεοπτική σειρά του NBC «Taxi». Στη θρυλική του οντισιόν, κοπάνησε το σενάριο πάνω στο τραπέζι ρωτώντας απειλητικά: «Ένα πράγμα θέλω να μάθω πριν ξεκινήσουμε: ποιος έγραψε αυτή τη βλακεία;»! Η τολμηρή επίδειξη του καυστικού αυτού χιούμορ του εξασφάλισε τον ρόλο που ήθελε να πάρει: του αμίμητου ταξιτζή Louie DePalma. Η σειρά προβλήθηκε για πέντε σεζόν (1978-1983), εξασφάλισε στον ντε Βίτο Βραβείο Emmy και τον καθιέρωσε στη βιομηχανία του θεάματος… Στις επόμενες τρεις δεκαετίες, ο ντε Βίτο έμελλε να παίξει σε καταιγισμό ταινιών, από τις «Σχέσεις στοργής» (1983) με τον Τζακ Νίκολσον και τους «Δίδυμους» (1988) με τον Σβαρτσενέγκερ μέχρι και τον Πιγκουίνο στο «Batman Returns» (1992), που του εξασφάλισε διθυραμβικές κριτικές.
Άλλες αξιομνημόνευτες δουλειές του, αν πρέπει να ξεχωρίσουμε μερικές, ήταν τα «Romancing the Stone» (1984), «Ruthless People» (1986), «Throw Momma from the Train» (1987), «The War of the Roses» (1989), «L.A. Confidential» (1997) και «Big Fish» (2003).
Το 2005 ο Ντάνι επέστρεψε στην αμερικανική τηλεόραση και έγραψε για μια ακόμα φορά τηλεοπτική ιστορία με το προκλητικό «It’s Always Sunny in Philadelphia», σε έναν ανατρεπτικό ρόλο που δεν άφησε τίποτα όρθιο, ειδικά για τα δεδομένα της πουριτανικής αμερικανικής κοινωνίας.
Τελευταία χρόνια και προσωπική ζωή