Για πάνω από δύο μήνες έβλεπε καθημερινά τους σωλήνες ύδρευσης να ποτίζουν με μεγάλες ποσότητες νερού το οδόστρωμα μπροστά από το σπίτι του στην πόλη των Ιωαννίνων, εξαιτίας διαρροής στο δίκτυο. Επικοινώνησε επανειλημμένα με την ΔΕΥΑ (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης και Αποχέτευσης) της περιοχής του αλλά δεν βρήκε καμία ανταπόκριση.
«Η διαρροή είναι σημαντική, χάνεται μεγάλη ποσότητα νερού και δεν καταλήγει στο δίκτυο αποχέτευσης όμβριων, αλλά στο υπέδαφος της οικίας που ζω, δημιουργώντας εύλογη ανησυχία για τυχόν υποσκαφή στα θεμέλια» τους έλεγε, αλλά αποτέλεσμα δεν έβλεπε. Κάθε δέκα μέρες καλούσε στα τηλέφωνα τους αρμοδίους και κάθε φορά του έλεγαν ότι θα το αντιμετωπίσουν με την πρώτη ευκαιρία. Αποτέλεσμα όμως δεν έβλεπε και το νερό εξακολουθούσε να χάνεται άσκοπα.
Τότε σκέφτηκε να στείλει αίτημα στην ηλεκτρονική υπηρεσία της «Καθημερινότητας» που έχει συστήσει ο Υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης. Πληκτρολόγησε www.kathimerinotita.gov.gr, συμπλήρωσε την ανάλογη πλατφόρμα με όλα τα δικαιολογητικά και την επόμενη ημέρα έλαβε την πρώτη απάντηση ότι το αίτημά του καταχωρήθηκε και αρχίζει η αναζήτηση των αιτίων. Πράγματι, οι υπάλληλοι της Καθημερινότητας ήρθαν σε επικοινωνία με όλους τους αρμόδιους φορείς και όπως μαθαίνουμε, μέσα στα επόμενα εικοσιτετράωρα η βλάβη αποκαταστάθηκε.
Από την ΔΕΥΑ απάντησαν γραπτώς στην υπηρεσία της Καθημερινότητας ότι «έγινε άμεσα αυτοψία από αρμόδιο τεχνικό υπάλληλο και διαπιστώθηκε ότι η διαρροή δεν εγκυμονούσε κάποιον κίνδυνο», ωστόσο η αποκατάστασή της «μετατέθηκε επειδή ήταν απαραίτητη η διακοπή νερού σε μεγάλη περιοχή του κέντρου και θα γινόταν παράλληλα με άλλες βλάβες».