«Tο υπουργείο Εργασίας έχει εξαντλήσει κάθε λογικό περιθώριο διαλόγου και συναίνεσης με τους ιδιοκτήτες των super market Καρυπίδης» αναφέρει το υπουργείο σε σχετική ανακοίνωση, τονίζοντας ότι έχουν γίνει πολλές τριμερείς συμφιλιωτικές διαδικασίες, «που, αν η ιδιοκτησία ήταν συνεπής στις δεσμεύσεις της, τα προβλήματα θα είχαν λυθεί».
«Η ιδιοκτησία της επιχείρησης, όμως, έχει ξεπεράσει κάθε όριο ασυνέπειας» επισημαίνει το υπουργείο Εργασίας, διευκρινίζοντας ότι, «ενώ έχει δεσμευτεί με την υπογραφή της σε ένα σαφές, χρονικά, πλαίσιο αποπληρωμής των δεδουλευμένων των εργαζομένων, δεν το τηρεί, με αποτέλεσμα πλειάδα εργαζομένων να παραμένουν απλήρωτοι για έξι και πλέον μήνες και να χρωστούνται τουλάχιστον δύο επιδόματα. Από την άλλη, μία σειρά από “επιχειρηματικές κινήσεις” γίνονται με απόλυτη αδιαφάνεια (μεταφορά καταστημάτων σε άλλη ιδιοκτησία με αβέβαιο μέλλον για τους εργαζόμενους, κ.λπ.), που δημιουργούν καθεστώς ανασφάλειας για όσους δουλεύουν για την Καρυπίδης».
«Αυτή η ασυνέπεια και ασυδοσία»- προσθέτει- «δεν μπορούν να συνεχιστούν, πολύ δε περισσότερο που η ιδιοκτησία της εταιρείας, έχοντας στην κατοχή της δύο ομάδες ποδοσφαίρου, πραγματοποιεί πολυδάπανες μεταγραφές, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στα super market Καρυπίδης παραμένουν για μήνες απλήρωτοι».
«Το υπουργείο Εργασίας, μετά από όλα αυτά, δηλώνει πως η περίοδος των προσπαθειών συμφιλίωσης έχει οριστικά τελειώσει, όπως και η υπομονή των εργαζομένων. Τώρα τον λόγο έχουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί και η αυτονόητη διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων (πράξεις επιβολής προστίμου, προσφυγή στη δικαιοσύνη με τη συνδρομή των εργαζομένων, κ.λπ.). Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι οι προσπάθειες συμφιλίωσης δεν αποτελούν αδυναμία, αλλά πράξεις ευθύνης που έχουν, όμως, όρια. Όποιος τα ξεπερνά, θα αντιμετωπίσει τις κυρώσεις που θα είναι πολύ αυστηρές σε όλα τα επίπεδα», καταλήγει το υπουργείο Εργασίας.