Η KTM θα έβλεπε πολύ θετικά την είσοδό της στη Μoto2, μετά το 2015. «Αυτό θα ήταν το πιο λογικό», εξηγεί ο αγωνιστικός της διευθυντής και πρώην αναβάτης motocros, ο Pit Beirer.
H πορτοκαλί εταιρεία αποχώρησε το 2008 από το παγκόσμιο πρωτάθλημα GP250, μετά από μια όχι ιδιαίτερα επιτυχημένη πορεία με τους Hiroshi Aoyama και Mika Kallio. Κι αφού στη Moto2 που διαδέχτηκε τα GP250 χρησιμοποιήθηκε αποκλειστικά ο ενιαίος κινητήρας της Honda, η συμμετοχή της ΚΤΜ στα GP περιορίστηκε στην κατηγορία Moto3, με έναν εξαιρετικό μονοκύλινδρο κινητήρα 250 κυβικών που έχει επικρατήσει ολοκληρωτικά των Honda.
Όμως έτσι η εταιρεία χάνει τα ταλέντα που η ίδια αναδεικνύει στη Moto3. Μόλις ωριμάσουν για να ανέβουν κατηγορία, δεν έχει κάτι να τους προσφέρει. Απτό παράδειγμα οι Marc Marquez και Sandro Cortese που πήραν τίτλους με την ομάδα Aki Ajo ΚΤΜ. Ανέβηκαν στη Moto2 και αποκόπηκαν από την ΚΤΜ.
Πάνε ήδη δύο χρόνια που οι Red Bull και KTM συζητούν το ενδεχόμενο δημιουργίας μιας ομάδας Moto2. Αλλά τίποτα δεν έχει αποφασιστεί ως τώρα, κυρίως λόγω του περιορισμού του ενιαίου κινητήρα Honda.
Οπότε και του χρόνου η ομάδα θα χάσει πιθανότατα το νέο της ταλέντο, το Luis Salom.
Ωστόσο οι προοπτικές αλλάζουν. Ήδη η Dorna και η IRTA έχουν αρχίσει διερευνητικές συζητήσεις σχετικά με το «αύριο» της Moto2, όταν λήξει η τρέχουσα τριετής συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την Honda στον τομέα των κινητήρων.
Ουσιαστικά συζητούν τη επιστροφή σε πολλαπλούς κινητήρες 600 κυβικών. Σημαίνει αυτό πως από το 2016 θα δούμε την ΚΤΜ να κατεβαίνει στη Moto2;
«Θα μάς ενδιέφερε πάρα πολύ να κάνουμε το επόμενο βήμα», διαβεβαίωσε τους συντάκτες της ιστοσελίδας Speedweek ο Pit Beirer.
«Μετά από όσα έχουμε επιτύχει στη Μoto3, η Moto2 είναι το λογικό βήμα. Όμως προς το παρόν η προοπτική αυτή είναι ακόμη μακρινή.Οι ισχύοντες κανονισμοί δεν επιτρέπουν τη συμμετοχή της KTM στη μεσαία κατηγορία».
«Οπότε, πριν αλλάξει ο κανονισμός, δεν θα ξεκινήσουμε την εξέλιξη ενός κινητήρα Moto2», παρατήρησε και ο αγωνιστικός manager των Αυστριακών, Heinz Kinigadner. «Πρώτα από όλα πρέπει να είναι 100% βέβαιο πως θα αλλάξει ο κανονισμός».