Κεφάτος και απόλυτα συγκεντρωμένος ο Tom Sykes απέσπασε την 12η pole position με το Kawasaki, σπάζοντας παράλληλα και το ρεκόρ πίστας. Μένει να δούμε αν θα καταφέρει να την μετατρέψει και σε νίκη στα 2 Σκέλη της Κυριακής στη γρήγορη ισπανική πίστα Motorland Aragon που ευνοεί τα τετρακύλινδρα μοτέρ.
Ο Άγγλος φαίνεται να έχει επανέλθει τελείως μετά τον τραυματισμό του στο Phillip Island. Η τελευταία χρονομετρημένη περίοδος ήταν ουσιαστικά μια μονομαχία του με τον Eugene Laverty, ο οποίος κατά την SP1 είχε και ο ίδιος κάνει νέο ρεκόρ (ο ίδιος είχε και το παλιό από τον περσινό αγώνα). Οι δυο τους, έχοντας μοιραστεί την κορυφή στις SP1 και SP2 αντίστοιχα, ρύθμισαν οριστικά την κόντρα τους στην FP3.
Φαβορί έμοιαζε ο Laverty (BMW) που είχε εντυπωσιάσει με το 1’ 56.638 που έκανε στην SP2. Όμως ο Sykes, κυρίαρχος του ενός ταχύτερου γύρου, βρήκε να κόψει κάπου 3/10, σπάζοντας το ρεκόρ με χρόνο 1’56.339 στην SP3, εκτοπίζοντας τον Laverty στη δεύτερη θέση.
Τρίτος ο Chaz Davies, που θα κάνει την πρώτη του εκκίνηση από την πρώτη σειρά των SBK.
Δεύτερος αγώνας του Davies με την BMW και ήδη δείχνει να βρίσκει τον βηματισμό του. Ο Ουαλός θα έπαιρνε πιθανότατα τη 2η θέση αν στον τελευταίο ιπτάμενο γύρο δεν έκανε ένα μικρότατο λάθος. Μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε βελτιώσει κατά πολύ τον ατομικό του χρόνο και κινούνταν ταχύτερα από το Laverty.
Παρότι έμεινε στη σκιά του Νο2 της Aprilia ο Sylvain Guintoli βρέθηκε στην κορυφή της 2ης σειράς που αποτελείται μόνον από Γάλλους. Ο Guintoli προσπάθησε όλο το Σαββατοκύριακο να μάθει να εμπιστεύεται το Aprilia και η 4η θέση είναι το καλύτερο που κατάφερε. Δίπλα του ο εντυπωσιακός Jules Cluzel που κρατά μόνος τη σημαία της Suzuki -μετά το ατύχημα του Camier που τον στέλνει στο χειρουργείο- και 6ος ο Loris Baz με το δεύτερο εργοστασιακό ZX-10R.
Η γαλλοπαρέα κινήθηκε ταχύτερο από δύο κατά τεκμήριο γρήγορους οδηγούς όπως ο Davide Giugliano με την Althea Aprilia και ο Marco Melandri (BMW) που έχει κερδίσει δύο φορές στην Motorland Aragon. Ο Ιταλός δεν έχει επανέλθει μετά την εγχείριση στον ώμο και το αποτέλεσμα είναι επιτυχία. Το ίδιο ισχύει και για τον Jonathan Rea πιου ξεκινά από τη 3η σειρά με την Pata Honda, καθώς δεν κατάφερε να κάνει καλό χρόνο στην SP3.
Ωστόσο κι έτσι κινήθηκε ταχύτερα από τον συναθλητή του Leon Haslam, που θα ξεκινήσει μόλις 11ος τον δεύτερο αυτόν αγώνα του με το CBR1000RR, μια θέση πίσω από τον Carlos Checa, η Ducati του οποίου υστερούσε φανερά στις ευθείες.
Την 4η σειρά συμπληρώνει ο Max Neukirchner, δίπλα στον Hasla, ενώ πίσω τους θα στηθούν οι Ayrton Badovini, Michel Fabrizio και Alexander Lundh.
Αποτελέσματα
1. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1’ 56.339
2. Eugene Laverty IRL Aprilia Racing RSV4 1’ 56.638’
3. Chaz Davies GBR BMW GoldBet S1000RR HP4 1’ 56.845
4. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 1’ 57.486
5. Jules Cluzel FRA Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 1’ 57.540
6. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R 1’ 57.869
7. Davide Giugliano ITA Althea Aprilia RSV4 1’ 57.975
8. Marco Melandri ITA BMW GoldBet S1000RR HP4 1’ 58.268
9. Jonathan Rea GBR Pata Honda CBR1000RR 2’ 01.613
10. Carlos Checa ESP Alstare Ducati 1199 R 1’ 58.326
11. Leon Haslam GBR Pata Honda CBR1000RR 1’ 58.329
12. Max Neukirchner GER MR Ducati 1199 R 1’ 58.993
13. Ayrton Badovini ITA Alstare Ducati 1199 R 1’ 59.475
14. Michel Fabrizio ITA Red Devils Roma Aprilia RSV4 1’ 59.478
15. Alexander Lundh SWE Pedercini Kawasaki ZX-10R 2’ 01.029
Δεν πέρασαν στη Superpole
16. Federico Sandi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R 2’ 00.979
17. Ivan Clementi ITA HTM Racing BMW S1000RR 2’ 02.140
18. Mark Aitchison AUS Effenbert Liberty Ducati 1098R 2’ 02.554
19. Vittorio Iannuzzo ITA Grillini Dentalmatic BMW S1000RR 2’ 03.201
Τα επίσημα ρεκόρ της Motorland Aragon (WSBK)
Καλύτερος γύρος: Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R 1’56.339 (2013)
Ταχύτερος γύρος αγώνα: Marco Melandri ITA BMW Motorrad S1000RR 1’ 58.251 (2012)