Ο Chaz Davies έφτασε χαλαρά στη δεύτερη νίκη της καριέρας του στο παγκόσμιο Superbike, όταν οι προπορευόμενοι Eugene Laverty και Tom Sykes εγκατέλειψαν από βλάβες των Kawasaki και Aprilia.
Ξεκινώντας από την 3η θέση ο αναβάτης της BMW GoldBet (που αντιπροσωπεύει πλέον επίσημα την BMW στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SBK), εκμεταλλεύτηκε στο μέγιστο το πλεονέκτημα της θέσης του και ακολούθησε τους Laverty και Sykes στους πρώτους γύρους του Α΄Σκέλους.
Οι πρώτοι τέσσερις προσπάθησαν να ξεφύγουν από τους υπόλοιπους, όμως μετά από μόλις 4 γύρους η παρέα μίκρυνε, καθώς ο Laverty άρχισε να μένει πιο πίσω, με ηλεκτρικά προβλήματα στην Aprilia. Έτσι πρώτος πέρασε ο Sykes, όμως ένα γύρο μετά θα αποχωρούσε και αυτός, όταν το Kawasaki του υπέκυψε από μηχανολογική ασθένεια.
Η απόσυρση των δύο ταχύτερων αναβατών από τον αγώνα, άφησε μόνον τον Guintoli με την δεύτερη εργοστασιακή Aprilia να απειλεί το Davies. Τελικά όμως ο Γάλλος δεν είχε απάντηση στην ταχύτητα του ιπτάμενου αναβάτη της BMW.
Ο Davies συνέχισε σε πολύ γρήγορο ρυθμό και τερμάτισε 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Guintoli, όντας φανερά ο ταχύτερος αναβάτης μέσα στην ισπανική πίστα.
Η δεύτερη θέση του Guintoli σε συνδυασμό με τη μία του νίκη στο Phillip Island, φέρνει τον αναβάτη της Aprilia στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, με προβάδισμα 20 βαθμών έναντι του Laverty.
Ο Γάλλος είναι επίσης ένας από τους μόλις τρεις αναβάτες των Superbike που έχουν τερματίσει μέσα στην πρώτη δεκάδα και στα 3 ως τώρα σκέλη του πρωταθλήματος.
Λάθη του Melandri με την άλλη BMW δεν του επέτρεψαν να διεκδικήσει την δεύτερη θέση. Ο Ιταλός πρώην αναβάτης των MotoGP πάντως δεν έχει αναρρώσει τελείως από την πρόσφατη επέμβασή του στον ώμο. Όταν οι δύο πρώτοι εγκατέλειψαν, ο Marco είχε ήδη πιέσει τον ώμο του αναγκασμένος να περάσει πολύν κόσμο, καθώς ένα λάθος στην Κ16 (φουρκέτα) τον έριξε στην 9η θέση.
Ύστερα, τέσσερις γύρους πριν το τέλος κι ενώ έδειχνε έτοιμος να ορμήσει στο Davies για το 1-2 της BMW, ένα δεύτερο λάθος τον έσπρωξε πίσω στην 5η θέση. Με φοβερή μαχητικότητα επέστρεψε στη μάχη για την 3η θέση, την οποία άρπαξε από το Rea πάνω στην γραμμή τερματισμού.
Παρότι το μένος με το οποίο επέστρεψε από το λάθος του ο Melandri στέρησε το βάθρο από το Jonathan Rea, ο Ιρλανδός δέχτηκε με ικανοποίηση την 4η θέση, γιατί φαίνεται πως επιτέλους η Pata Honda του γιατρεύτηκε από τα προβλήματα με τα ηλεκτρονικά της.
Η χαρά του Rea ήρθε σε έντονη αντίθεση με τη δυσφορία του άτυχου Davide Giugliano, του οποίου η Althea Aprilia μπήκε φουριόζα στον τελευταίο γύρο, για να σταματήσει ανεξήγητα μόλις 2 στροφές πριν τον τερματισμό.
Την τιμή των Kawasaki και Suzuki έσωσαν αντίστοιχα οι δύο Γάλλοι, ο Loris Baz και ο Jules Cluzel που είχαν τη δική τους μονομαχία για την 5η θέση σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Έληξε υπέρ του πρώτου, αλλά και οι δυο τους τερμάτισαν αρκετά μπροστά από το μοναχικό Carlos Checa, πάνω στην ταχύτερη από τις Ducati 1199 Panigale.
Η ανεξήγητη εγκατάλειψη του Giugliano έφερε μια θέση μπροστά και τους Michel Fabrizio, Leon Haslam και Ayrton Badovini, οι οποίοι συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα. Συνολικά μόλις 14 αναβάτες έμειναν όρθιοι στο Α’ Σκέλος και φυσικά όλοι βαθμολογήθηκαν.
Αποτελέσματα Α’ Σκέλους
1. Chaz Davies BMW GoldBet S1000RR HP4 20 laps
2. Sylvain Guintoli Aprilia Racing RSV4 +5.216
3. Marco Melandri BMW GoldBet S1000RR HP4 +7.089
4. Jonathan Rea Pata Honda CBR1000RR +8.196
5. Loris Baz Kawasaki Racing ZX-10R +14.417
6. Jules Cluzel Fixi Crescent Suzuki GSX-R1000 +18.332
7. Carlos Checa Alstare Ducati 1199 R +24.306
8. Michel Fabrizio Red Devils Roma RSV4 +25.884
9. Leon Haslam Pata Honda CBR1000RR +35.721
10. Ayrton Badovini Alstare Ducati 1199 R +44.129
11. Max Neukirchner MR Ducati 1199 R +51.424
12. Federico Sandi Pedercini Kawasaki ZX-10R +1’ 09.217
13. Ivan Clementi HTM Racing BMW S1000RR +1’ 14.091
14. Vittorio Iannuzzo Grillini Dentalmatic BMW S1000RR +1’ 48.328