Για μία ακόμη φορά διέλυσε τον συναγωνισμό και τα ρεκόρ ο νεαρός Ισπανός της Honda. Κατέρριψε το ρεκόρ γύρου στο Misano που διατηρούσε ο Casey Stoner από το 2011 και παρά τις εναλλαγές στην κατάταξη επικράτησε πειστικά.
Ο συναγωνισμός ήταν πάρα πολύ έντονος και οι διαφορές στους χρόνους «μηδαμινές». Τελικά ο Marquez έδειχνε ότι θα επικρατήσει του Lorenzo μόλις για 24 χιλιοστά του δευτερολέπτου, παρότι νωρίτερα είχε μια πτώση στην 4η σειρά ελεύθερων δοκιμών.
Στον τελευταίο του γύρο όμως ο οδηγός της Repsol Honda έδειξε ότι δεν πτοείται από την ασφυκτική πίεση των αντιπάλων του τελικά με χρόνο 1’32.915, έσπασε το ρεκόρ γύρου και άφησε τον Lorenzo δεύτερο για «ολόκληρα» 5 δέκατα.
Τρίτος ταχύτερος ήταν ο έτερος εργοστασιακός της Yamaha Factory Racing, Valentino Rossi που αξιοποίησε την πρώτη εμφάνιση της M1 με το νέο seamless κιβώτιο. Στην 4η θέση έμεινε ο Dani Pedrosa καθώς δεν μπόρεσε να βρει τις σωστές επιλογές και να επαναλάβει την περσινή του pole position.
Μια περιπέτεια ακόμη ξετυλίχθηκε για τον Cal Crutchlow που έχασε την αυτόματη πρόκριση και χρειάστηκε να περάσει για πρώτη φορά και από την Q1 για να διεκδικήσει μια θέση στην πρώτη 12άδα της σχάρας εκκίνησης. Τελικά έκανε την υπέρβαση και κατάφερε έναν γρήγορο γύρο που τον έφερε στην 5η θέση της εκκίνησης.
Την δεύτερη σειρά συμπληρώνει με την 6η ταχύτερη επίδοση ο εκπληκτικός Aleix Espargaro που για μια ακόμη φορά ξεπερνάει τις δυνατότητες της CRT μοτοσυκλέτας του, τις προσδοκίες όλων και κάνει την έκπληξη με την καλύτερη επίδοση μοτοσυκλέτας CRT μέχρι σήμερα.
Ο Stefan Bradl με την LCR Honda έμεινε 7ος εμπρός από τον Alvaro Bautista της GO&FUN Honda Gresini’s που είχε τερματίσει στο βάθρο την προηγούμενη χρονιά. Ακολούθησαν οι δύο εργοστασιακές Ducati των Andrea Dovizioso και Nicky Hayden.
Έξι Ιταλοί συμμετέχουν στον αγώνα της Κυριακής, με δύο ακόμη να εκκινούν από την 4η σειρά εκκίνησης. Είναι οι δορυφορικοί της Pramac Racing, Michele Pirro και Andrea Iannone που κατατάχθηκαν 11ος and 12ος αντίστοιχα.
Ο Bradley Smith δυσκολεύτηκε και έμεινε 13ος μετά από μια πτώση στην 14η στροφή της πίστας στο τελείωμα της Q1. Ο Hector Barbera δεν κατάφερε κάτι περισσότερο από την 17η θέση, όμως έχει και τα ελαφρυντικά του καθώς οδηγά για την ομάδα του, την Avintia Blusens, έναν νέο και αδοκίμαστο κινητήρα της Kawasaki με πνευματικές βαλβίδες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως και στην Ινδιανάπολη στα μέσα Αυγούστου, ο Marc Marquez ήταν ταχύτερος σε όλες τις χρονομετρημένες δοκιμές που έλαβε μέρος και φυσικά φαντάζει σαν το φαβορί για τη νίκη και σε αυτή την πίστα.
Αποτελέσματα Q2:
1. Marc Marquez ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 32.915s
2. Jorge Lorenzo ESP Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 33.428s
3. Valentino Rossi ITA Yamaha Factory Racing (YZR-M1) 1m 33.573s
4. Dani Pedrosa ESP Repsol Honda Team (RC213V) 1m 33.726s
5. Cal Crutchlow GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 34.014s
6. Aleix Espargaro ESP Power Electronics Aspar (ART CRT) 1m 34.028s
7. Stefan Bradl GER LCR Honda MotoGP (RC213V) 1m 34.098s
8. Alvaro Bautista ESP Go&Fun Honda Gresini (RC213V) 1m 34.230s
9. Andrea Dovizioso ITA Ducati Team (GP13) 1m 34.338s
10. Nicky Hayden USA Ducati Team (GP13) 1m 34.362s
11. Michele Pirro ITA Ignite Pramac Racing (GP13) 1m 34.467s
12. Andrea Iannone ITA Energy T.I. Pramac Racing (GP13) 1m 34.519s
Αποτελέσματα Q1:
13. Bradley Smith GBR Monster Yamaha Tech 3 (YZR-M1) 1m 34.869s
14. Colin Edwards USA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 35.174s
15. Hiroshi Aoyama JPN Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 35.534s
16. Randy De Puniet FRA Power Electronics Aspar (ART CRT) 1m 35.596s
17. Hector Barbera ESP Avintia Blusens (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 35.866s
18. Claudio Corti ITA NGM Forward Racing (FTR-Kawasaki CRT)* 1m 35.885s
19. Danilo Petrucci ITA Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 1m 36.027s
20. Michael Laverty GBR Paul Bird Motorsport (PBM-ART CRT)* 1m 36.788s
21. Yonny Hernandez COL Paul Bird Motorsport (ART CRT) 1m 36.844s
22. Karel Abraham CZE Cardion AB Motoracing (ART CRT) 1m 36.877s
23. Bryan Staring AUS Go&Fun Honda Gresini (FTR-Honda CRT) 1m 37.283s
24. Lukas Pesek CZE Came IodaRacing Project (Suter-BMW CRT)* 1m 37.886s
* Standard ECU.