Το ταξίδι του Κώστα Μητσάκη βρίσκεται ήδη στο δεύτερο μισό της διαδρομής που έχει σχεδιάσει. Μετά από κάποια απρόοπτα, το ιδιαίτερο οδοιπορικό με παπί στις ξεχασμένες πατρίδες του Εύξεινου Πόντου, αφήνει τα ίχνη του στα δυτικά παράλια του ιστορικά φορτισμένου τόπου. Ενώ η επιστροφή στα πάτρια εδάφη είναι πλέον ορατή, ο ίδιος αφηγείται για το newsbeast.gr… «Η Οδησσός (Odessa) της Φιλικής Εταιρίας αποτελούσε την άτυπη αφετηρία απ’ όπου θα ξεκινούσα την εξερεύνηση της δυτικής ακτογραμμής του Εύξεινου Πόντου. Έτσι, μετά την Οδησσό, επόμενος προορισμός του Honda Supra ήταν η πόλη Galati, η συνοριακή πύλη της Ρουμανίας με την Ουκρανία. Τώρα, πώς βρέθηκα όμως εκτός διαδρομής στην Μολδαβία, και συγκεκριμένα στην πρωτεύουσα Chisinau, αυτό είναι ένα καλό ερώτημα, στο οποίο θα σας απαντήσω αμέσως. Λόγω της άσχημης κατάστασης του οδικού άξονα Odessa-Galati (320 χλμ.), όλοι με προέτρεψαν να ακολουθήσω το δρομολόγιο Odessa-Chisinau-Galati (420 χλμ). Η συγκεκριμένη διαδρομή, αν και μεγαλύτερη σε απόσταση, ήταν αρκετά πιο φιλική με τις αναρτήσεις των οχημάτων, μιας και είχε σχετικά “φρέσκια” άσφαλτο. Κι επειδή τα είχα «δει όλα» με τους κακοτράχαλους δρόμους της Ουκρανίας, δεν χρειάστηκε να το πολυσκεφτώ. Αλλαγή ρότας λοιπόν για Μολδαβία, με μια ενδιάμεση διανυκτέρευση στην πρωτεύουσα της λιλιπούτειας χώρας, ήταν άλλωστε και μια καλή ευκαιρία να επισκεφτώ αυτό το μικρό κρατίδιο της Ανατολικής Ευρώπης, που “ξεφύτρωσε” το 1991 ανάμεσα στην Ουκρανία και την Ρουμανία. Ο οδικός άξονας που ακολούθησα από την Οδησσό ως τα σύνορα της Μολδαβίας, μόλις εγκατέλειψε την αστική πραγματικότητα του ουκρανικού λιμανιού, άφησε πίσω του και το θαλάσσιο ορίζοντα του Εύξεινου Πόντου.
Στη δυτική ακτογραμμή του Εύξεινου Πόντου ο Κώστας Μητσάκης
Το συναρπαστικό ταξίδι συνεχίζεται - Δείτε τις φωτογραφίες
