Οι φήμες έρχονται από την Ιαπωνία και συγκεκριμένα από το περιοδικό «Young Μachine», το οποίο ισχυρίζεται ότι η Suzuki, βάζει στο τελικό στάδιο δοκιμών, ένα υπερτροφοδοτούμενο Hayabusa! Aς πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Λίγο πριν το Tokyo Motor Show (30/10-8/11/2015), η Suzuki παρουσίασε ένα αφαιρετικό σχέδιο μιας μοτοσικλέτας, ονομάζοντας το GSX Concept. Υπήρχε και κείμενο που συνόδευε την φωτογραφία: «Suzuki GSX: Ένα concept που ενσωματώνει την δυναμική της σειράς GSX». Αρκετά «ομιχλώδες» και αινιγματικό αν προσπαθήσει να το αποσαφηνίσει κανείς… όχι ότι τα υπόλοιπα που αναφερόντουσαν έβγαζαν κάποια νόημα βέβαια: «Οι ισχυροί και φιλικοί τετρακύλινδροι σε σειρά κινητήρες της Suzuki, προσφέρουν έναν εξαιρετικό συνδυασμό οικονομίας και αντοχής. Η τεχνολογία αυτή αντανακλάται σε πολλά μοντέλα της σειράς GSX, όπως το GSX-R 1000, το Hayabusa και το GSX-S 1000. Το concept GSX συμβολίζει τις μοτοσικλέτες υψηλών επιδόσεων που φέρουν την GSX ονομασία. Δίνει υπόσταση στο τετρακύλινδρο σε σειρά κατασκευαστικό πνεύμα της Suzuki και αποτελεί τον θύλακα μέσα από τον οποίο θα προκύψουν οι μελλοντικές sport μοτοσικλέτες της εταιρείας». Το τελειωτικό χτύπημα στο μυστήριο, ήταν η παρουσίαση του Concept GSX στο Τόκυο, μια άβαφη αφαιρετική φόρμα μοτοσικλέτας σκαλισμένη σε αφρολέξ. Και η επανάληψη του κειμένου που αναγράφεται πιο πάνω. Μιλάς με γρίφους Suzuki… Με το GSX Concept να μένει μετέωρο και κάθε άλλο από σαφές λοιπόν, ήταν λογικό και επόμενο να αρχίσει το γαϊτανάκι των φημολογιών, με πληθώρα σεναρίων να διεκδικούν την εγκυρότητα της αποκωδικοποίησης του. Τελευταίο στη σειρά σενάριο αλλά πολύ συγκεκριμένο και προσγειωμένο, για αυτό και αληθοφανές, το δημοσίευμα του ιαπωνικού Young Machine. Σύμφωνα με το περιοδικό λοιπόν, η Suzuki θα ξεκινήσει σύντομα τις τελικές δοκιμές για το νέο Hayabusa, το οποίο θα έχει χωρητικότητα 1400 κ.εκ. και υπερτροφοδότηση, δηλαδή turbo. Στο δημοσίευμα αναφέρεται επίσης ότι η μοτοσικλέτα πρόκειται να παρουσιαστεί το 2016 και μάλιστα σύντομα, ως μια άμεση απάντηση στο H2R της Kawasaki. Πραγματικότητα, άλλη μια φήμη, καπνός που υποδηλώνει φωτιά; Θα δείξει. Το ότι η Suzuki θέλει να επανακτήσει τον θρόνο των «υπερηχητικών» πάντως, είναι το μόνο σίγουρο! Πηγή: mototriti.gr