Το ότι η Suzuki προσπαθεί να φτιάξει υπερτροφοδότουμενη μοτοσικλέτα δεν αποτελεί είδηση καθώς πριν από 2 ακριβώς χρόνια, στην ίδια έκθεση, η Ιαπωνική εταιρεία είχε παρουσιάσει το υπερτροφοδοτούμενο πρωτότυπο «Recursion».
Τις φήμες ότι θα μπει στην παραγωγή εκμεταλλεύτηκε το γιαπωνέζικο περιοδικό «Young Machine» στις φωτογραφίες που κατασκεύασε με Photoshop και πριν από λίγους μήνες ανακοινώθηκε ότι η Suzuki κατοχύρωσε την ονομασία «Recursion» για τις αγορές της Ευρώπης και της Αμερικής.
Τελικά, στο περίπτερο της Suzuki στο φετινό Σαλόνι του Τόκιο φιλοξενήθηκε μόνον ένας σκέτος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας μοτοσικλέτας. Και για να μην γίνονται παρεξηγήσεις η έννοια «υπερτροφοδοτούμενος» περιέχει και την «υπερσυμπίεση».
Εξειδικεύοντας τους όρους όμως, άλλο σημαίνει «Compressor» και άλλο σημαίνει «Turbo». Στην περίπτωση μας ο όρος «Compressor» (μηχανικός υπερσυμπιεστής καυσαερίων) ταιριάζει περισσότερο.
Ο νέο κινητήρας έχει την κωδική ονομασία EX7 και οι μόνες πληροφορίες που έχει ανακοινώσει η Suzuki είναι ότι πρόκειται για τετραβάλβιδο δικύλινδρο σε σειρά με 2ΕΕΚ. 588 κυβικών, με υπερσυμπιεστή και intercooler.
Εάν τελικά πρόκειται για τον κινητήρα που θα εξοπλίσει το πρότζεκτ «Recursion», τότε η ισχύς του θα ξεπερνά αρκετά το «σκαλοπάτι» των 100 ίππων και η ροπή του τα 75 λιμπρόποδα, εντυπωσιάζοντας ως μοτοσικλέτα μεσαίας κατηγορίας.
Περιμένοντας από τη Suzuki να ανακοινώσει ποιο νέο μοντέλο της θα εξοπλιστεί με τον νέο κινητήρα, δεν πρόκειται να εκπλαγούμε αν τον αντικρύσουμε πάνω σε μία ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα σε λίγες ημέρες στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο.
Θανάσης Χούντρας