Η πρεμιέρα του Νίκου Μάνεση ολοκλήρωσε το… παζλ στην πρωινή ζώνη του Σαββατοκύριακου, όμως δεν επηρέασε τη Σίσσυ Χρηστίδου, καθώς κατάφερε να κερδίσει για ακόμη μία φορά στη μάχη της τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, στο δυναμικό κοινό την πρώτη θέση κατέκτησε το Χαμογέλα και Πάλι με 19,2%, το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση 13,7%, οι Δεκατιανοί 9%, η ενημερωτική εκπομπή στην ΕΡΤ 1 4,1% και το Open Weekend 3,2%.
Στο γενικό σύνολο το Χαμογέλα και Πάλι βρέθηκε και πάλι στην κορυφή με 18,3%, το Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση σημείωσε 16,5%, οι Δεκατιανοί 11,4%, η ενημερωτική εκπομπή στην ΕΡΤ 1 5,9% και το Open Weekend 3,7%.
*Τα στοιχεία τηλεθέασης είναι κατά προσέγγιση, αφορούν στη χρονική ζώνη μετάδοσης των προγραμμάτων και είναι ενδεικτικά. Η αναλυτική αναφορά τηλεθέασης με τα ακριβή στοιχεία για όλα τα προγράμματα σε όλα τα κοινά, όπως και έρευνες αγοράς, είναι διαθέσιμα μόνο στην εταιρεία μετρήσεων Nielsen.