Στη λογική «βλέποντας και κάνοντας» αναμένεται να κινηθούν τα κανάλια τους προσεχείς μήνες σε ό,τι αφορά το λανσάρισμα νέων προγραμμάτων.
Οι πρεμιέρες ή οι αναβολές εκπομπών και σειρών θα εξαρτηθούν από την πορεία της διαφημιστικής δαπάνης, που προκάλεσε σοκ και δέος στην τηλεοπτική αγορά το 2012 με τη «βουτιά» στα 200 εκατομμύρια ευρώ.
Λίγο πριν από την έναρξη του δεύτερου μισού της σεζόν, όπως αναφέρει η Real life, οι τηλεοπτικοί σταθμοί τηρούν στάση αναμονής και κρατούν μικρό καλάθι μέχρι να υπάρξουν σαφείς ενδείξεις για την εισροή των προσδοκώμενων εσόδων.
Η πρεμιέρα της σεζόν που αναβλήθηκε τον Οκτώβριο, με προοπτική πιθανόν να γίνει μετά τα Χριστούγεννα, βαίνει προς πλήρη κατάργηση, καθώς ούτε και τώρα πρόκειται να δούμε την έναρξη συνολικού προγράμματος, παρά μόνο μεμονωμένες και φειδωλές προσθήκες.
Χωρίς τυμπανοκρουσίες, τα κανάλια στη φάση αυτή επεξεργάζονται πιθανά καλά και κακά σενάρια και καταστρώνουν τη στρατηγική του προγράμματος, που θα μπορούσε να φέρει και το κωδικό όνομα «με το σταγονόμετρο».
Κοινώς, οι όποιες πρεμιέρες θα γίνουν βήμα βήμα και μόνο εφόσον υψωθεί η μπάρα στα «διόδια» των διαφημιστικών εσόδων.