«Παστίλιες για τον πόνο του άλλου» τιτλοφορείται η δυναμική καμπάνια που ξεκίνησαν σήμερα οι Έλληνες Γιατροί χωρίς Σύνορα (ΓχΣ), προκειμένου μέσα από την ευαισθητοποίηση και υποστήριξη του κόσμου να προσφερθεί ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, κρίσιμη για τη επιβίωση χιλιάδων συμπολιτών.
Τα έσοδα από τις πωλήσεις καθενός μικρού κόκκινου κουτιού με έξι καραμέλες γεύσης μελιού με θυμάρι, από τα φαρμακεία όλης της χώρας, στην τιμή των 1,6 ευρώ, θα κάνουν τη διαφορά, δίνοντας προοπτική στο μέλλον.
«Η ενίσχυση της δράσης μας από αυτά τα έσοδα θα λειτουργήσει ως αντίδοτο στην εσωστρέφεια, στην απελπισία και στον ανθρώπινο πόνο» τόνισε ο πρόεδρος του ελληνικου τμήματος των Γιατρών χωρίς Σύνορα, Χρήστος Χρήστου, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου για την κοινοποίηση της καμπάνιας και πρόσθεσε: «Η συγκεκριμένη εκστρατεία γνώρισε πρωτοφανή επιτυχία στην Ισπανία με τη εφαρμογή της από το εκεί τμήμα των Γιατρών χωρίς Σύνορα.
Στηρίχθηκε στο σκεπτικό ότι υπάρχουν εκατοντάδες φάρμακα που μπορούν αν απαλύνουν οποιονδήποτε δικό μας πόνο. Τι μπορούμε να κάνουμε, όμως, όταν πονάμε για τους άλλους, για όλους εκείνους που είναι αποκλεισμένοι από το σύστημα Υγείας και υποφέρουν από ξεχασμένες ασθένειες στη διπλανή μας πόρτα; Πώς μπορούμε να τους βοηθήσουμε με έναν οικονομικό τρόπο προσιτό σε όλους μας;
Αυτό αποτελεί και την καίρια υπενθύμιση του τηλεοπτικού μηνύματος της καμπάνιας με τον ηλικιωμένο κύριο (σσ. ο ηθοποιός Άγγελος Αντωνοπούλος) να παίρνει το βράδυ μια σειρά χαπιών απαραίτητων για την υγεία του, με τελευταίο και σημαντικότερο την παστίλια, που θα ανακουφίσει τον πόνο του για τον πόνο των άλλων».
Ο γενικός διευθυντής των ΓχΣ, Βίλεμ ντε Γιονγκ, αναφερόμενος στη διεθνή οικονομική κρίση υπογράμμισε ότι ενώ αυξάνονται οι ανθρωπιστικές ανάγκες και τα κράτη περικόπτουν τους πόρους για τη δημόσια υγεία, η οργάνωση με τη συγκεκριμένη εκστρατεία αποσκοπεί να απαντήσει σε αυτές τις ανάγκες και να στείλει μηνύματα αισιοδοξίας κι αλληλεγγύης.
Παρόντες στη συνέντευξη, που συντόνισε η δημοσιογράφος Μαρία Χούκλη, ήταν στελέχη της οργάνωσης και των εμπλεκόμενων φορέων, καθώς και καλλιτέχνες που συμβάλλουν αφιλοκερδώς στην καμπάνια, όπως οι Άγγελος Αντωνόπουλος, ο Ευγένιος Τριβιζάς και η Μαριέττα Φαφούτη.